Gold Crest Hotel
Hotel met een 24-uurs fitnesscentrum en een 24-uurs receptie in Quatre Bornes
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Lcd-televisie
Een sofabed
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

St Jean Road, Quatre Bornes
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sikamifer Tourist Resort
Sikamifer Tourist Resort
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
6.8 van 10, 14 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
19 aug - 20 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: EUR 42
- Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): EUR 21 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: EUR 56
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): EUR 28 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 20 voor volwassenen en EUR 11 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 95 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gold Crest Hotel
Gold Crest Hotel Quatre Bornes
Gold Crest Quatre Bornes
Hotel Gold Crest
Gold Crest Hotel Mauritius/Quatre Bornes
Gold Crest Hotel Hotel
Gold Crest Hotel Quatre Bornes
Gold Crest Hotel Hotel Quatre Bornes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gold Crest Hotel
Beoordelingen
6,2
6,4/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 dec 2014
8/10 – Goed
Michel
Reisde met een groep
20 apr 2025
Positief: Personeel en service
Michel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vanita
9 apr 2025
Vanita
21 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jade
31 mrt 2025
Jade
4 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Mahmud
13 okt 2024
Mahmud
3 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Parth
24 sep 2024
Parth
3 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Moses
19 sep 2024
Moses
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Leelesh
Reisde met familie
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Leelesh
12 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Vishal
Zakenreiziger
13 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pathetic. Don't waste money
Vishal
4 nachten verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Terry
24 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bearable
Terry
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Marco
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
cortesia e gentilezza del personale
Marco
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
OSAGIE
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome!!
OSAGIE
4 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
HaroonShadman, Dubai, UAE
29 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HaroonShadman
6 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Vikash
30 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vikash
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Hari Om
26 nov 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay at Gold Crest
Hari Om
6 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
REGINA M D
16 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REGINA M D
20 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 nov 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
Personnel tres froid jai quitter l'hôtel apres une
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Gitanand
7 nov 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Gitanand
3 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Steven, Australia
29 mrt 2017
Positief: Personeel en service
Gold Crest close to the city and all facilities
Steven
6/10 – Redelijk
Jean-Michel
2 feb 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel plus que moyen.
Jean-Michel
8/10 – Goed
Sébastien
11 dec 2016
Negatief: Comfort kamer
Bien quand on ne travaille pas dans sa chambre
Sébastien
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 mei 2016
Negatief: Netheid
Veraltet, es gibt bessere Alternativen am Ort
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Hadia, cairo
1 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer