Particuliere eigenaar
Bravo City Hotel Primavera do Leste
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Primavera do Leste
Fotogalerie voor Bravo City Hotel Primavera do Leste





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 40
inclusief belastingen en toeslagen
29 dec - 30 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Standaard vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. São Paulo, 350, Primavera do Leste, MT, 78850-000
Over deze accommodatie
Bravo City Hotel Primavera do Leste
Gelijkaardige accommodaties

Tezla Hotel
Tezla Hotel
- Inclusief ontbijt
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 68 beoordelingen
De prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
29 dec - 30 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bravo City Primavera Do Leste
Bravo City Hotel Primavera do Leste Hotel
Bravo City Hotel Primavera do Leste Primavera do Leste
Bravo City Hotel Primavera do Leste Hotel Primavera do Leste
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Bravo City Hotel Primavera do Leste
8,0
Zeer goed
7,8
Netheid
5,0
Voorzieningen
7,8
Personeel en service
6,8
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lucieni
13 sep 2025
Lucieni
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julio cesar
8 sep 2025
Julio cesar
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claudio
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudio
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Vagner
Zakenreiziger
28 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vagner
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Pedro
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pedro
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Jefferson
22 aug 2025
Jefferson
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jarbas
16 aug 2025
Jarbas
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Fernanda
13 aug 2025
Fernanda
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
LUCIANE
12 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
LUCIANE
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Carlos H G
1 aug 2025
Carlos H G
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lucieni
Zakenreiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucieni
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Wallyson
9 jul 2025
Negatief: Personeel en service
Wallyson
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julio cesar
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julio cesar
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
José
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
José
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Dalva
4 jun 2025
Dalva
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
José
29 apr 2025
José
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
José
26 apr 2025
José
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
José
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BOM
José
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ailton
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ailton
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
José
Zakenreiziger
30 mrt 2025
BOM
José
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Silvia
16 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvia
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Oziel
Zakenreiziger
10 jan 2025
Oziel
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
RAFAEL
Zakenreiziger
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
RAFAEL
3 nachten verbleven in september 2024








