The Cloud One Prague
Hotel voor gasten met huisdieren in Praag, met een bar/lounge, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor The Cloud One Prague





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 kingsize bed laden

Comfort kamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(38 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 queensize bed laden

Comfort kamer, 1 queensize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Business kamer (with Queen Size Bed) laden

Business kamer (with Queen Size Bed)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Prague Marriott Hotel
Stadscentrum van Praag
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 275
inclusief belastingen en toeslagen
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hybernska 2140/17, Prague, 110 00
Over deze accommodatie
The Cloud One Prague
Gelijkaardige accommodaties

Mama Shelter Prague
Mama Shelter Prague
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 19.00–19.50 voor volwassenen en EUR 0–19.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Cloud One Prague Hotel
The Cloud One Prague Prague
The Cloud One Prague Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Cloud One Prague
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Brigitte
Reisde met partner
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brigitte
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ger
Reisde met partner
10 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ger
5 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Talia
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talia
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Clare
Reisde met een groep
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clare
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
hagit
Reisde met een groep
20 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
hagit
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Robert
18 okt 2025
Robert
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ariel
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ariel
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ana Laura
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Laura
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
8 okt 2025
Jeremy
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maggie
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shun Tuen Sander
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shun Tuen Sander
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ixcheel Anaya
3 okt 2025
Ixcheel Anaya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met een groep
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Linda
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Atish Atchut
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atish Atchut
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
Reisde met een groep
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jason
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aleeza
29 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aleeza
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Martin Ariem
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin Ariem
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jon
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
25 sep 2025
Steve
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Bethan
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bethan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fariborz
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fariborz
2 nachten verbleven in september 2025

















