Hotel Ehrlich Prague
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Wenceslasplein
Fotogalerie voor Hotel Ehrlich Prague





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Werkplek voor laptop
Aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Haardroger
Privébadkamer
Minikoelkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hartigova 1380/79, Prague, Hlavní mesto Praha, 130 00
Over deze accommodatie
Hotel Ehrlich Prague
Gelijkaardige accommodaties

Akcent hotel
Akcent hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: CZK 2500 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: CZK 50.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CZK 250 per persoon
- Betaald parkeren (overdekt): CZK 400 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Tsjechië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ehrlich Prague Hotel
Hotel Ehrlich Prague Prague
Hotel Ehrlich Prague Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ehrlich Prague
Beoordelingen
7,6
Goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
11 nov 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Parwais
28 jan 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Parwais
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Neil
Reisde met een groep
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Neil
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Warren
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warren
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nils Erik
Reisde met een groep
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nils Erik
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Inge
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inge
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Christopher, Levittown
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Warren
28 mei 2025
Warren
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ole
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay til prisen
Ole
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Daniele
14 apr 2025
Daniele
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammed
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Silvia
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Terence
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terence
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
James
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Roger
21 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
7 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
maxime
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
maxime
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Neil, Plantation
Reisde met familie
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
4 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Ulla Kaarina
27 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ulla Kaarina
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sharath
22 sep 2024
Sharath
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Jamie
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Jamie
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra
17 sep 2024
Sandra
10 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Huma, München
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huma
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kashif
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kashif
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Norbert
12 aug 2024
Positief: Netheid
Geht so
Norbert
2 nachten verbleven in augustus 2024








