Hotel Attic
Hotel met een 24-uurs receptie in Praag
Fotogalerie voor Hotel Attic





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,0 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kleerkast
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kleerkast
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,2 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kleerkast
Misschien vind je dit ook leuk

W Prague
Stadscentrum van Praag
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 58 beoordelingen
De prijs is € 276
inclusief belastingen en toeslagen
16 jan - 17 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hanusova 496/6, Prague, 140 00
Over deze accommodatie
Hotel Attic
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Astra
Hotel Astra
- Inclusief ontbijt
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Zakelijke services
7.8 van 10, Goed, 165 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CZK 50.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: CZK 700 per voertuig (retour)
- Betaald parkeren: CZK 250 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Attic Hotel
Attic Prague
Hotel Attic
Hotel Attic Prague
Hotel Attic Hotel
Hotel Attic Prague
Hotel Attic Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Attic
8,2
Zeer goed
8,6
Netheid
7,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 okt 2024
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met partner
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
charlie
13 jul 2024
Negatief: Voorzieningen
charlie
6 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jun 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laat te wensen over
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, wel ver van centrum
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Sheila, Laconia
14 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Sheila
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Honoka
11 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honoka
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Leo Alvarado
Reisde met partner
3 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo Alvarado
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Shadi
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shadi
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ralf
Zakenreiziger, Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralf
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jürgen
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jürgen
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
HARUKA
21 okt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUKA
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ralf
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralf
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cat
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cat
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mads
Reisde met een groep
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt til Prisen 👍💰
Mads
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mar
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good location with affordable rooms
Mar
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Fredrik
12 sep 2025
Negatief: Netheid
Bra boende till bra pris.
Fredrik
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Kayossolouwa
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten



Kayossolouwa
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kayla
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Kayla
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ken, Yokosuka
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tommy
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel til prisen
Tommy
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Henrik
20 aug 2025
Henrik
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Andreas
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
1 nacht verbleven in augustus 2025

















