Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van El Mouradi Port El Kantaoui

4 out of 5
El Mouradi Port El Kantaoui
Zone Touristiques Sousse, Port El Kantaoui

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 98 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 98 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 98 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 98 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 98 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jozina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij komen al elf jaar in El Mouradi Port el Kantaoui. We hebben een perfecte vakantie beleefd. Enige minpunt is dat het oud is en tijd tijp is om de kamers te vernieuwe. Eten is gewoon goed en veel keuze. Personeel werken se gehele dag hard om de gasten naar hun zin te maken. Goed familie hotel.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Khawla op 29 aug 2023
Dear guest,We really appreciate your comments and we will take every single word in consideration.We would work harder only to reach a high standard of level services that our guests are looking for .Thank you for your trust shown and hope to see you in our hotel in the next trip in Tunisia.Best regardsNasrallah Ibtissem.Guest relation.

10/10 – Uitstekend

Francine

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig, vriendelijk, eenvoudig
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Lene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel proper en fijn hotel, lekker eten en vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

7 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Escandar

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception molto scarsa hotel e da 3 stelle Mi hanno dato la stanza e non erano pronto i servizi del bagno ho dovuto sollecitare più volte
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sabeur

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Clara

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Très bon rapport qualité prix. Bonne cuisine assez variée Belles installations
8 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Islam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ne mérite meme pas deux étoiles. Je ne comprend pas comment est classé 4 étoiles.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest relation ElMouradi Port Kantaoui op 3 okt 2023
Cher Client,C’est avec une grande attention que nous avons pris connaissance de votre évaluation relative à votre récent séjour, afin d'améliorer la qualité de nos services offerts. Nous avons pris bonne note de vos remarques que nous avons aussitôt transmises aux départements concernés pour des mesures correctives immédiates.Nous regrettons de ne pas pu répondre à votre prestation et votre exigence et nous espérons vivement regagner votre confiance en vous assurant un séjour des plus agréables et confortables et vous compter parmi nos fidèles clients à l'avenir.Mes Sincères salutations.Nasrallah IbtissemRelation Publique.

10/10 – Uitstekend

Yassine

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Touta

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest relation ElMouradi Port Kantaoui op 3 okt 2023
Cher Client,Nous avons pris bonne note de vos remarques que nous avons aussitôt transmises aux départements concernés pour des mesures correctives immédiates.Nous regrettons de ne pas pu répondre à votre prestation et votre exigence et nous espérons vivement regagner votre confiance en vous assurant un séjour des plus agréables et confortables et vous compter parmi nos fidèles clients à l'avenir.Mes Sincères salutations.Nasrallah IbtissemRelation Publique.

4/10 – Matig

louai A

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I BELEIVE THIS PROPERTY REQUIRED TO HAVE MORE ATTENTION OF STAFF AND CLEANING SERVICES.
7 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Aida

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas satisfaisant voire décevant ; serviettes non changées pendant tout le séjours, pas de climatisation, mauvaise odeur insupportable se dégageait de la salle de bain, chaise cassée pendant mon absence puis reprise sans être remplacée, le lendemain à 15h la femme de ménage ouvre la porte sans toquer entre ( je sortais de la douche) elle demandait si je veux qu'elle qu'elle fasse la chambre en ma présence alors que j'étais en ville toute la matinée jusqu'à 14h40 et pas de carton rouge sur la porte! au bar on m'a refusé deux fois une bouteille d'eau avant 10h 30 du soir alors que j'avais mal à la tête et que j'ai expliqué que je monte dormir! refus de fournir une facture; la personne qui s'en charge n'est jamais là , pareil pour les réclamations y a toujours pas celle qui s'en occupe... Je paie mon séjour en euro et voilà comment ils accueillent les gens.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Khawla op 29 aug 2023
Cher client,Nous avons pris connaissance de vos remarques avec la plus grande attention et nous vous en remercions, nous regrettons sincèrement d'apprendre votre déception, et prenons bonne note de vos remarques constructives.Enfin, nous espérons vivement regagner votre confiance en vous assurant un séjour des plus agréables et confortables lors d'un prochain séjour parmi nous, et vous compter parmi nos fidèles clients.Sincères salutations .

2/10 – Ontzettend slecht

Jalel

Sehr schlecht hotel ein Sterne nich 4 Sterne
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Adel

3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Zorica

Sehr enttäuscht hotel schmutzig überfüllt keine Plätze zum sitzen bei Abend essen zu viele Kinder schrecklich würde ich nicht weiter empfehlen
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Aia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Hakima

5 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Mohamed Ali

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Cheikh

Positief: Personeel en service
Petite hôtel, tres famille. Bien dans l ensemble
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Judith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay, friendly staff
Overall our stay has been lovely, the staff can’t do enough to help, all very friendly, definitely deserve their tips. The animation team all work hard to try to encourage everyone to participate both during the day & evening. The food was all good, a shame the fresh omelettes stopped at breakfast, food was starting to be labelled as the stay went on as difficult to guess what was being served. The restaurant staff all worked hard & constantly keeping the table areas tidy. The pool & beach areas were both clean & plenty of sun beds available (in June) A few negatives were that the rooms were very dated, the aircon not so great in rooms, the Wi-Fi only worked in the reception area & then hit & miss due to the amount of people using it. I booked through hotels.com so wasn’t given the option of all inclusive so had to buy our own alcohol. Overall it was a good holiday, you get what you pay for
4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the worst hotels in Sousse. No Wifi!!!!
One of the worst hotels in Sousse. The carpeted in the rooms was disgusting. The condition of the hotel was appalling. The food was good. I saw a hotel employee hold a young black man (who was getting food for dinner) by the arm. It appeared to me an act of racism. The hotel's wifi does not work.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Nidhal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Frakis

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Helene

18 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

mohamed

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel the lobby us 5 star but rooms need to improve upgrade everything in the room are way old and clean less
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Personeel en service
Was well worth the price

6/10 – Redelijk

hocine

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Everything was good except the staff they weren't as hostile as they were with European guests it made me feel neglected and almost not served because of where I'm from
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Kais

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très accueillant Dîner à la chandelle avec un menu très varié Possibilité de se balader dans les jardins de l'hôtel bien entretenus Plage propre avec animation
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Foued

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Time to change
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

NADIA

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Fethi

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

BADREDDINE

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
service sehr schlet respektlos dreckig nicht empfehlend
20 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Melek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schönster urlaub
so nette Mitarbeiter im hotel... Habe da alleine urlaub gemacht und dort die schönsten zwei Wochen meines lebens verbracht♡ danke für alles
14 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mondher

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not recommend
Had to wait 2 hours in the checkin erea to get a room after that there was no minibar in my room and no toiletries in the room went back for an hour in the lobby asking everyone so I could get a proper shower in hot day and did receive little to no attention. Food was really scares and there was a lot of people and it seems that there was not enough food :( I could not relax at all there was music playing till midnight very loud that I could not even sleep.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Chokri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not like the cat pee smell in my room
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Atef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Natália

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

MR.GHYASS

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
NOT SO BAD
ALL WAS OK....BUT THEY PUT ME IN A ROOM OTHER THAN I REQUESTED....I ASKED FOR A ROOM WITH THE SEA VIEW...THEY PUT ME INSTEAD IN A ROOM...OVERLOOKING THE SWIMING POOL...AND THER WERE NO SEA VIEW...THEY LIED ABOUT THAT....OTHERWISE ..ALL WAS OK
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Michelangelo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Like : funny and friendly staff Dislike: cleanliness (it was very dirty) , food quality
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Malika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour
Très bon séjour personnel accueillant et très gentil
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad place to be very un clean and not 4 star hotel
7 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Kadour

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre trop degueulasse aucun entretien
Non
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Michel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
déception et GASPILLAGE
Rien à ajouter les notes parlent d'elles-mêmes.Décep
3 nachten verbleven in augustus 2019