Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
Contante waarborg: MYR 100.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Signature 1 Hotel Hotel
Signature 1 Hotel Port Dickson
Signature 1 Hotel Hotel Port Dickson
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Signature 1 Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel kost een verblijf bij Signature 1 Hotel?
Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Signature 1 Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 12 aug. 2025 min. € 21,86, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Hoeveel berekent Signature 1 Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Signature 1 Hotel inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij Signature 1 Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Signature 1 Hotel?
Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 10 km afstand van Pantai Bagan Pinang, Pantai Saujana en Bukit Keramat. Ook Wild West Cowboy en PD Maze liggen op 10 km afstand.
Beoordelingen over Signature 1 Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 30 beoordelingen
10 - Uitstekend
16
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 30 beoordelingen
8 - Goed
9
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 30 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 30 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 30 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Hebe
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hebe
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YONGHOON
15 okt 2023
YONGHOON
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Chi Cheng
Reisde met partner, Reisde met familie
5 sep 2022
Positief: Personeel en service
Overall is normal only.
Chi Cheng
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Syafiq
15 apr 2022
Syafiq
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 nov 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we enter the hotel room, we were greeted with a strong odor that was very unpleasant. We set our slippers aside and step on the floor and there was a layer of dust that wasn’t sweep/clean for awhile. Besides that, the bed sheets were dirty with stains. The next morning, when we were about to drink our coffee, we notice that the cups are dirty as well with lipsticks stain from previous guest.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Siva
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siva
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfied with the said price and room condition
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Leong Sze
Zakenreiziger
20 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leong Sze
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was new and good!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The night of staying I feel very itchy when about to sleep. After check the mattress, found they are not well clean as I can wipe the dust off the bed. After that I feel much better. The rest of facilities, amenities, hotel design, parking space all are superb as they are brand new hotel and surprisingly they even provide the dental kit just in case your traveller or forgotten to bring toiletries. Just need to highlight to Housekeeping staff to do the laundry and cleaning in more details. With the price I paid overall OK.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room with cockroach
Final review for 1 signature
Discovered cockroach in the bathroom
Inform for room exchange but was more like a downgrade in term of room space.
Staff cannot guarantee exchanged room will not have cockroach hence added pest bait powder at various corners as recommended by hotel staff.
Family with small kids to note the spread of these pest bait powder
Exchanged room has hair and stain on pillow, it is found on the underside of the pillow
Also staff keep mentioning even after exchange of room he will not guarantee there will be no cockroach. Appear like it is very normal to have cockroaches.
Asked to talk to manager however it is mentioned to us that manager is not on duty and cannot call him/her
This is a hotel industry which is 247, I wonder if manager cannot even be contacted how to ensure the proper operation of hotel. Please change another one or make sure you have back up to attend to the needs of guests
Suffered further bed bugs bites
Exchange or new towel is chargeable
Will not recommend
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything is nice. got toothpaste and brush also.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is very comfortable and affordable. The staff are very friendly
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Phunitha
Reisde met familie
2 nov 2019
Negatief: Comfort kamer
So much of noise created by the school childrens during my stay, can't sleep peacefully also.
Phunitha
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and nice. Service is good
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Eric
6 sep 2019
Clean generally but the bath towers has many stains and has bad smell.
Eric
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ok.. sesuai tuk keluarga
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean n comfortable.. just need to get improve for coffee or tea mixture
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
table is broken and need to be fix and need to call pest control cuz to many ant
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a new hotel. So everything is in good condition.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique Hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten