Hotel Barcelona
Gezinsvriendelijke hotel met 2 binnenzwembaden en gratis ontbijt
Fotogalerie voor Hotel Barcelona





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Een kluis
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Een kluis
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Guia Lopes, 56 Centro, Ponta Pora, Mato Grosso do Sul, 79904-686
Over deze accommodatie
Hotel Barcelona
Gelijkaardige accommodaties

Prime Hotel Ponta Porã
Prime Hotel Ponta Porã
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 390 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 30.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Barcelona Ponta Pora
Barcelona Ponta Pora
Hotel Barcelona Hotel
Hotel Barcelona Ponta Pora
Hotel Barcelona Hotel Ponta Pora
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Barcelona
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marcel Rozin
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel Rozin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marcel Rozin
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Marcel Rozin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Simone
Reisde met een groep
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Simone
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marcia
25 aug 2025
Marcia
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
Reisde met een groep
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Só elogios
Alexandre
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Rita Cassia L
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel atende as necessidades.
Rita Cassia L
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
29 jul 2025
Gabriel
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Zakenreiziger
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sidinei
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ótimo
Sidinei
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Edivaldo
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edivaldo
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marcel Rozin
Zakenreiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcel Rozin
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eliane M F
26 mei 2025
Eliane M F
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sandro
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandro
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
RICARDO
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RICARDO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Regina de, Campo Grande
Reisde met partner, Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Regina de
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
José Roberto
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortável
José Roberto
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alex junior
11 mrt 2025
Alex junior
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Higino Manoel de Figueire
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Higino Manoel de Figueire
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
marcelo
8 mrt 2025
Positief: Netheid
marcelo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Rubens
1 feb 2025
Rubens
1 nacht verbleven in januari 2025



