Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Delight Hotel





Een aangrenzende wijnmakerij, een terras en een tuin verwelkomen je bij Delight Hotel. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een droogkuis/wasserijservice.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, balkon laden

Tweepersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Een minibar
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

109B – Nguyen Dinh Chieu, Ham Tien – Mui Ne, Phan Thiet
Over deze accommodatie
Delight Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer VND 70000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 2000000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: VND 80000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Delight Hotel Phan Thiet
Delight Phan Thiet
Delight Hotel Guesthouse
Delight Hotel Phan Thiet
Delight Hotel Guesthouse Phan Thiet
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Delight Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 mrt 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
8/10 – Goed
KENJI
23 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENJI
12 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
sinhye
19 jan 2020
Positief: Personeel en service
한국사람 싫어하나봐요
sinhye
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ebony
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Ebony
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Alize
11 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alize
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Noel
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noel
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Eleonore
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon emplacement
Eleonore
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Chan Goo
15 jul 2019
쏘쏘!!!
Chan Goo
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Deanna, Florida
Reisde met partner
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deanna
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
적당한 가격, 친절한 직원
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
jaegyeom
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jaegyeom
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Francesca
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel and staff, amazing price!
Francesca
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Chi
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Chi
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Johnny
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Johnny
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Casper
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Casper
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
KENJI
25 jan 2019
ホテルの設備
KENJI
12 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
W
5 jan 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
W
2 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Mark
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Mark
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
June
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delightful stay
June
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Chelsea
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMAZING!
Chelsea
3 nachten verbleven in december 2018