Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor San Pellegrino





Een terras, een tuin en een speeltuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij San Pellegrino. Dit hotel is fantastisch om van de zon te genieten met dineren aan zee en ligstoelen. Het plaatselijke restaurant serveert diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bibliotheek en een wasserij.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, terras laden

Klassieke tweepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Een terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route de la Plage, Penta-di-Casinca, Corsica, 20213
Over deze accommodatie
San Pellegrino
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: EUR 150.00 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.21 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
San Pellegrino Hotel Penta Di Casinca
San Pellegrino Penta Di Casinca
Hotel San Pellegrino Penta-di-Casinca
San Pellegrino Penta-di-Casinca
Hotel San Pellegrino Penta-di-Casinca
San Pellegrino Penta-di-Casinca
Hotel Hotel San Pellegrino Penta-di-Casinca
Penta-di-Casinca Hotel San Pellegrino Hotel
Hotel Hotel San Pellegrino
San Pellegrino
Pellegrino Penta Di Casinca
San Pellegrino Hotel
Hotel San Pellegrino
San Pellegrino Penta-di-Casinca
San Pellegrino Hotel Penta-di-Casinca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over San Pellegrino
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Roger
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Tina
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Urlaub zum runterfahren



Tina
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Bertrand
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bertrand
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super 👍
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Olivier
Zakenreiziger
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Olivier
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
MARINI
Reisde met familie
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARINI
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Jean-Pierre
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Jean-Pierre
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
daniel
2 okt 2019
daniel
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Bretislav
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bretislav
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Renate
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Außergewöhnlich gutes Hotel
Renate
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Adeline
Zakenreiziger
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adeline
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Susan
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beach hotel
Susan
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Marie Jo
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reposant
Marie Jo
7 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Martin Hugh
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
no comment
Martin Hugh
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Bo
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Värt en omväg
Bo
1 nacht verbleven in oktober 2018