In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sealey Resort Koh Larn Koh Lan
Sealey Koh Larn Koh Lan
Sealey Koh Larn
Sealey Resort Koh Larn Hotel
Sealey Resort Koh Larn Koh Lan
Sealey Resort Koh Larn Hotel Koh Lan
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Sealey Resort Koh Larn?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Sealey Resort Koh Larn voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Sealey Resort Koh Larn inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Sealey Resort Koh Larn uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Sealey Resort Koh Larn?
Dit hotel in Haad Ta Waen ligt aan het strand, binnen 2 km afstand van Tawaen-strand en Na Baan-pier. Ook Tien-strand en Strand van Samae liggen op 3 km afstand.
Beoordelingen over Sealey Resort Koh Larn
Beoordelingen
5,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 7 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 7 beoordelingen
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 7 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 7 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 7 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
6,6/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
terence
Reisde met een groep
10 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
terence
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
toshi, Saitama, Japan.
5 mei 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad drainage. Spiders come in a room.
Drainage in a shower room doesn’t work.
Big spiders come in a room twice.
When second spider was in there over 0am, was calling hotel staff but nobody.
toshi
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Maximo
22 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Food & Facilities
No breakfast with few restaurants nearby. In front of hotel is crowded with Chinese group tour. Expect for full amenities in room with this price as no proper shampoo or soap available
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
8/10 – Goed
CHIH WEI
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer