Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Casado





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
2 badkamers
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Catalunya, 23, Pas de la Casa, AD200
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Les Truites
Hotel Les Truites
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 14 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.57 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 5 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Casado Pas De La Casa
Hotel Casado
Casado Pas De La Casa
Hotel Casado Hotel
Hotel Casado Pas de la Casa
Hotel Casado Hotel Pas de la Casa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Casado
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Moises
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moises
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Sarah
11 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We love Hotel Casado!
Sarah
6 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
jean-pierre
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
jean-pierre
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Fabre
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sejour shopping
Fabre
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Nicolas
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
alejandro, alcoy
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muy limpio y comodo
alejandro
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
joseph, saint sulpice sur leze
9 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vacances
joseph
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Susan
7 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Location
Susan
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle étape en Andorre
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Nathalie
24 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Steve, Engkand, Bristol
20 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andorra 2017
Steve
10/10 – Uitstekend
Beth, London
11 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer