Harmony Guest House
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Padang Bay strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Harmony Guest House





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 16
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op zee laden

Deluxe kamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Raya Silayukti III No. 7, Candi Dasa, Karangasem, Padangbai, Bali, 80872
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Absolute Scuba Bali Dive Resort
Absolute Scuba Bali Dive Resort
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 133 beoordelingen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 800000.00 per voertuig (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harmony Guest House Padangbai
Harmony Padangbai
Harmony Guest House Hotel Padangbai
Harmony Guest House Hotel
Harmony Guest House Padangbai Bali
Harmony Guest House Hotel
Harmony Guest House Padangbai
Harmony Guest House Hotel Padangbai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harmony Guest House
Beoordelingen
6,6
6,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 sep 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf in padang bai
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Annika
14 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annika
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Marina
Reisde met familie en kleine kinderen
1 apr 2025
Marina
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hans-Erik
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans-Erik
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
loes, Lutjebroek
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
loes
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Min soo
16 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Min soo
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
jeehyun
10 feb 2025
jeehyun
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ANDREA
5 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No more
ANDREA
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TAEWOO
Reisde met partner
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAEWOO
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Julie
19 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very tired, old property with very friendly hosts
Julie
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Valerie
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location, amazing and the staff was great!
Valerie
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Janine
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janine
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
David
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
David
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Chloe
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chloe
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Imke
Reisde met een groep
12 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imke
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Wilhelm
31 jul 2022
Wilhelm
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
David
1 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Mikael
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikael
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Signe
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt til prisen
Signe
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Heidi
21 aug 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Meget lokalt
Heidi
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Ninni, Suomi
9 apr 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ninni
1 nacht verbleven in april 2018
8/10 – Goed
JOEL
1 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap tickets sold to gilis! Friendly Staff!
JOEL
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel war überbucht, wurde in der Pampa
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018