Harmony Guest House

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Padang Bay strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Harmony Guest House

Details aan de buitenkant
Deluxe kamer, uitzicht op zee | Balkon
Bezienswaardigheid
Voorkant van accommodatie
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 16
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een plafondventilator
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Raya Silayukti III No. 7, Candi Dasa, Karangasem, Padangbai, Bali, 80872

In de buurt

  • Padang Bay strand - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Padangbai-pier - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Blue Lagoon Beach - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Bias Tugal-strand - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Strand van Candidasa - 12 min. rijden - 14.0 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 84 min. rijden

Restaurants

  • ‪Blue Lagoon Beach - ‬8 min. wandelen
  • ‪Warung Lu Putu - ‬11 min. rijden
  • ‪Puri Rai Restaurant - ‬3 min. wandelen
  • ‪Omang Omang Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ozone bar - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Harmony Guest House

Hotel vlak bij Padang Bay strand
Harmony Guest House bevindt zich dicht bij Blue Lagoon Beach en Bias Tugal-strand en biedt gratis ontbijt, een terras en een tuin. Gratis wifi in de kamer en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Geldautomaat/bankservice, bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Harmony Guest House bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 800000.00 per voertuig (retour)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Harmony Guest House Padangbai
Harmony Padangbai
Harmony Guest House Hotel Padangbai
Harmony Guest House Hotel
Harmony Guest House Padangbai Bali
Harmony Guest House Hotel
Harmony Guest House Padangbai
Harmony Guest House Hotel Padangbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Harmony Guest House?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Harmony Guest House?

Vandaag, 25 jul. 2025, kost een verblijf bij Harmony Guest House van één nacht voor twee volwassenen op 26 jul. 2025 min. € 15,60, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Harmony Guest House voor parkeren?

Bij Harmony Guest House zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Harmony Guest House inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Harmony Guest House uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Harmony Guest House een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 800000.00 per voertuig.

Waar staat Harmony Guest House?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 10 minuten wandelen van Padang Bay strand en Blue Lagoon Beach. Ook Bias Tugal-strand en Balina Beach liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Harmony Guest House

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 42 beoordelingen

6,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Marijke

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was not as described on the website, so instead of a 5 minute walk to the port, I had to walk for 25 minutes with a heavy backpack. Also the communication was slow and I couldn't find any WiFi at the accommodation. Lastly, the ride the guesthouse arranged for me to pick me up at the airport grossly overcharged me for the ride. Not happy with the experience
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Verblijf in padang bai

Accommodatie was prima, schoon en grote kamers. Ontbijt was lekker. Echter bij aankomst waren onze kamers weg dus moesten we bijbetalen, erg jammer daar ze wisten dat we kwamen.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay at Harmony Guest House. We arrived late in the evening and had a smooth checkin. Our room was as described in the pictures on Expedia. The staff were lovely and breakfast was tasty. This is a basic hotel and had everything we needed for an overnight stay before catching a ferry to the Gili Islands. The price per night is low, so wasn’t expecting a five star resort. It is clean, but basic and staff are lovely. Recommend for an overnight stay.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Annika

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Marina

Reisde met familie en kleine kinderen
Für 1 Nacht ganz ok. Preis-Leistung stimmt. Gutes Frühstück. Minuspunkt: der Besitzer war mir zu aufdringlich mit Tickets für die Fähre
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Hans-Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

loes, Lutjebroek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff Excellent location for heading to the harbour, connection boat to the islands or Lombok
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Min soo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

jeehyun

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

ANDREA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No more

We got a different room then the one we booked and they didn't want to replace it to our "deluxe room". Overall the room was very dirty with a cold water and ugly bed sheets. I would never come back.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

TAEWOO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This accommodation is convenient, safe, and quiet I'm going to use it next time I recommend it
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Julie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very tired, old property with very friendly hosts

Wasn't proper bed sheets, curtains didn't close, no soap next to sink, family were really nice and friendly and there's communal areas including terrace and kitchen. Seemed further away than on map, nothing around, just farm land. Air con was good. They gave me lift to harbour, where they have other part of guest house, which appears more modern and where I thought I was staying when booking, not in farmland. Pleased it was just 1 night
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Location, amazing and the staff was great!

Highly recommend! Location is great, close to the port, 1 to 2 minute walk only. It’s very clean, spacious rooms, safe, and the staff is amazing. They helped us to get to and from Harmony Guest House every step of the way. They scheduled our boat trips to and from the islands, made reservations, and got the tickets for us, and even walked us toward the port. We were heading to Uluwatu after, and they even found us a local taxi driver at a fair price. I communicated with them via WhatsApp prior to my arrival, and the staff is quick to respond and help you along your trip.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Janine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place to stay

It is abit tricky to find a it is down a side alley but once your there it is a great spot, lovely and quiet. The room was as expected for the price but nice and clean. We could see the ocean from the 3rd floor verandah. The best part though is the service. Our hostess was amazing. She organised our boat transfer to Gili Air and literally took is down to ensure we were in the right spot. Fantastic. Highly recommend staying here.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Chloe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Imke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Wilhelm

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Mikael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Då vi hade stora resväskor som vi inte ville ta med till Giliöarna, så var detta ett perfekt ställe att ha dessa på. Personalen var mycket hjälpsamma och hjälpte oss att boka båtbiljett t/r till Gili. Vi betalade totalt 1 miljon IDR för två personer och det tycker jag var mycket prisvärt. Vi bodde här en natt då båten gick kl 09:00 på morgonen, det finns ingen A/C på rummet så det var en mycket varm natt för oss, dock fanns en takfläkt, men den svalkade inte speciellt mycket. När vi kom tillbaka från Giliöarna så hjälpte de till att ordna transport till Ubud för oss och detta ingick i båtbiljetterna. Om jag kommer tillbaka till Bali nångång och ska till Gili så kommer jag definitivt att gästa Harmony igen.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Signe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfekt til prisen

Virkelig sødt og hjælpsomt personale. Fin morgenmad til prisen. Super placering og dejlig stille og roligt.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Meget lokalt

Fint lille sted, meget lokalt med indkommende personale. Vi valgte at opgradere så vi kom op på 2 sal med udsigt. Fin morgenmad Eneste minus var at der var sten i bunden af brusekabinen, lidt uhygiejniske.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Ninni, Suomi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel looks ok from outside, but our room was nasty. Bed was TERRIBLE, dirty and so old we could hardly sleep on it. Bathroom and towels were so dirty that I didn't wanna take a shower. Very noisy place at night. Staff was nice and friendly, and we got good deal for tickets to Gili. Breakfast also ok. Walking distance from White Sand beatch, that was nice place.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

JOEL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Cheap tickets sold to gilis! Friendly Staff!

Located near the pier to the Gili islands - you can sleep in and take a three minute walk to the pier before departure! The best thing was that the owner sold us ferry tickets to the Gili islands at the cheapest rate we found (for a return tix/pax, Bali kuta area was offering 700,000 IDR, Padang Bai stalls were selling for 500,000 - 900,000 IDR, while we got it at 400,000 IDR from harmony guesthouse). We chose the middle range ride (Meranti Express). The ticket allowed us to get to Gili Air/Trawangan, then back to Padang Bai from either Gili Air/Trawangan or Lombok pier Bangsal. In between the Gili islands and Lombok, you can take the public boat for about $1-2. While being back in Padang Bai, there's free transfer via a car to your next hotel in Bali. If you are travelling in a group of 5, you can get the whole car to yourself! Since I arrived safely back in Bali, I would testify that the fast boat service recommended by the staff was safe and efficient. The breakfast provided was simple yet tasty (could choose from eggs/waffles with toasts, tea/coffee..) and I appreciate the effort put into the presentation of fruits! Made with love :) We stayed on the ground floor room with fan. It was fuss free and basic. I guess the only issue was my phobia of dark colored bed linens; you can't tell if they are clean and I kept thinking about it the whole night. Also, fan rooms isn't for everybody in a warm country - air-conditioned room is just a few bucks more!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel war überbucht, wurde in der Pampa

Nach Ankunft im gebuchten hotel wurde ich 15 Minuten mit dem moped zu einem Haus gebracht. Lage in den bergen bis zur Stadtmitte 20 Minuten zu Fuß,konnte nicht stornieren da ebookers bereits abgebucht hatte. Zum Glück nur 1 Nacht.
1 nacht verbleven in maart 2018