Limari Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Limari Hotel

Televisie
Televisie
Een seizoensgebonden buitenzwembad
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Executive driepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Junior suite, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars of 1 tweepersoonsbed en 1 Twijfelaar

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Triple Room Standard

  • Max. aantal: 3

Double Suite Junior

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Double Room Standard

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Double Room Superior with Panoramic View

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Camino A Sotaqui Km 5, Ovalle, Coquimbo, 1840000

In de buurt

  • Museo del Limarí - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Plaza de Armas - 6 min. rijden - 6.2 km
  • Ovalle Casino & Resort - 7 min. rijden - 6.4 km
  • Termas de Socos - 45 min. rijden - 48.5 km

Lokaal vervoer

  • La Serena (LSC-La Florida) - 92 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sede Social Sotaqui - ‬18 min. rijden
  • ‪Fuente Toscana - ‬6 min. rijden
  • ‪Restaurant Cafe Oriente - ‬6 min. rijden
  • ‪Subway - ‬6 min. rijden
  • ‪Café Antakari - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

Limari Hotel

Hotel in een landelijke omgeving
Een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een tuin verwelkomen je bij Limari Hotel. Naast een droogkuis/wasserijservice en een entertainmentruimte buiten, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, bagageopslagruimte en een feestzaal
  • Een kluis bij de receptie, rookvrije accommodatie en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Entertainmentzone buiten
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 18 jaar dienen een bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (19%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%).

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 01 augustus tot 01 april

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Limari
Limari Hotel
Limari Ovalle
Limari Hotel Ovalle
Limari Hotel Hotel
Limari Hotel Ovalle
Limari Hotel Hotel Ovalle

Veelgestelde vragen

Beschikt Limari Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Limari Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Limari Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Limari Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Limari Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Limari Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Limari Hotel?

Dit hotel ligt in de buitenwijken, op 4,7 km van Museo del Limarí en op 10 km afstand van Plaza de Armas en Ovalle Casino & Resort. Ook Valle del Encanto en Valle del Encanto liggen op 32 km afstand.

Beoordelingen over Limari Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 47 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Francisco Javier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
:0)
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recomendable

Bonito hotel y muy buena atención
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Eduardo

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

jose manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Martina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruhige Unterkunft

10/10 – Uitstekend

Patricia de Araujo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

5 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Paula

1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Italo

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

1a vez que falla

El lugar es discreto, acogedor, buen desayuno con un muy buen pan amasado, muy buena atención y agradable. Buena decoración y habitaciones limpias y espaciosas. La sustentabilidad no es su fuerte, si uno deja el jabón abierto lo reponen al otro día, al igual que las toallas. Si las dejas colgadas, reponen por unas limpias al otro día. Hemos ido varias veces y 1a vez que nos pasa, pero tuvimos 2 días con agua fría en la ducha.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fue muy buena experiencia, el hotel es muy bueno, un lugar tranquilo, la atención del personal es excelente, la comida en restaurante muy buena, productos frescos y muy bien preparados, el desayuno rico. Para los que gustan del aire libre hay parques naturales a una distancia razonable.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

comodidad

las habitaciones a climatizadas y muy cómodas, el desayuno contundente y rico
5 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Germán

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Me fue, bien pero se debería aclarar correctamente al presentar la tarifa que no incluye IVA.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena experiencia. Lindo, espacioso, muy limpio y buena atención. Rico desayuno y bien completo.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Patricia de Araujo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Italo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tiempos en desayuno

Todo muy bien. El servicio del desayuno se podría mejorar su rapidez eso si, hoy es muy lento. Si es un fin de semana uno puede esperar esos tiempos, si es semana...
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bueno

El hotel muy bueno y acogedor, limpieza extraordinaria. Lo malo fue que a pesar de haber hecho el pago a través de la aplicación el Hotel cobró el impuesto aparte que tuve que pagar presencial. Se supone que iba incluido dentro de lo que se paga en la aplicación. Espero les sirva para que tengan presente en el presupuesto al momento de reservar.
6 nachten verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ivan

2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, quiet location. Services are ok.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Oscar enrique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Precio

El único inconveniente es que la al reservar por la página hoteles.com me dieron un valor final para cancelar estadía y al retirarme del hotel este cobra otro valor mayor al de la reserva
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Cristóbal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Vanessa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service

Decepción

La habitación, no era lo que se esperaba. La limpieza dejaba bastante de desear, el restaurante solo funcionó 1 día de los 4 días que estuvimos, la comida no tenía relación precio calidad, sus platos no eran buenos siendo que su carta es bastante reducida.
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Rodrigo

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Gonzalo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021