Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kailani





Bij Hotel Kailani zijn er de volgende voorzieningen: een tuin, conferentieruimte en 2 restaurants. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 154
1 okt - 2 okt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer (4 Single Beds) laden

Familiekamer (4 Single Beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Kailani ligt in Oshima in de historische wijk. Bezoek Motomachi Haven Pier en Motomachi Hamanoyu Onsen als je graag iets actiefs wilt doen. Als je graag de natuur intrekt, verken dan Ura Woestijn en Geologische Lagen in Oshima.

1027-10 Sashikiji, Oshima, Tokyo, 100-0211
In de buurt
- Izu-Oshima Vulkanmuseum - 24 min. rijden - 13.7 km
- Kobohama Strand - 25 min. rijden - 14.0 km
- Gojinka Onsen - 26 min. rijden - 15.1 km
- Motomachi Hamanoyu Onsen - 26 min. rijden - 15.1 km
- Okata Haven - 29 min. rijden - 17.5 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 港鮨 - 14 min. wandelen
- らぁ麺よりみち - 6 min. wandelen
- 島京梵天 - 10 min. wandelen
- にじいろダイニング - 5 min. rijden
- Hav Cafe - 15 min. wandelen
Over deze accommodatie
Hotel Kailani
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en PayPay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kailani Hotel
Hotel Kailani Oshima
Hotel Kailani Hotel Oshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kailani
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
まさし
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさし
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyuki
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Atsushi
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ヒロミ
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロミ
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YUHO
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUHO
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaki
Reisde met een groep
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
次は夏に訪れたい
Chiaki
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Nishimori
23 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Nishimori
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Takehiro
Zakenreiziger
19 okt 2023
Takehiro
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
たけひさ
Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
たけひさ
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
なおき
Reisde met familie
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
なおき
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Tamami
Reisde met partner
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamami
8/10 – Goed
mie
Reisde met familie en kleine kinderen
25 aug 2023
Positief: Personeel en service
mie
10/10 – Uitstekend
えり
23 aug 2023
えり
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
hinata
Reisde met een groep
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
hinata
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Yukio
Reisde met familie
17 jun 2023
Positief: Personeel en service
Yukio
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
MAI
30 apr 2023
MAI
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Kaku
29 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaku
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
TAKAHIRO
19 nov 2022
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Charlie
14 aug 2022
Charlie
4 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 aug 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適さがいまいちでした。。。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
ありさ
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
ありさ
2 nachten verbleven in juli 2022