Umedaholic Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Fotogalerie voor Umedaholic Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Kamer, niet-roken (Run of House)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Le Frere Osaka
Kita
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 2.025 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-2 Togano Kita, Osaka, Osaka Prefecture, 530-0056
Over deze accommodatie
Umedaholic Hotel
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL ELCIENT OSAKA UMEDA
HOTEL ELCIENT OSAKA UMEDA
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 501 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 2000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
UMEDAHOLIC HOTEL Hotel
UMEDAHOLIC HOTEL Osaka
UMEDAHOLIC HOTEL Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Umedaholic Hotel
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Marinus
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marinus
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Marc
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MIGUEL
Reisde met partner
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIGUEL
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Kyle
Reisde met partner
22 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
まゆこ
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まゆこ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuke
Reisde met een groep
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Luke
10 nov 2025
Luke
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Johny
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johny
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met partner
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Takashi
24 okt 2025
Takashi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Billy
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Amber
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Dave
17 okt 2025
Dave
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
MIHO
16 okt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
15 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Stephen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jennette
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennette
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nadin
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadin
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Stephanie
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew, Richmond
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hanyu
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanyu
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Subaru
24 sep 2025
Subaru
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marie
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Marie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
2 nachten verbleven in september 2025

















