Reco Hotel Mikuni
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Toyonaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standard Twin Room-Non-Smoking laden

Standard Twin Room-Non-Smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 216
24 aug - 25 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 2 62 Mikuni, Toyonaka, 27, 561-0822
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Claiton Esaka
Hotel Claiton Esaka
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 463 beoordelingen
De prijs is € 36
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 800.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RECO Hotel Mikuni Toyonaka
RECO Mikuni Toyonaka
RECO Mikuni
RECO Hotel Mikuni Hotel
RECO Hotel Mikuni Toyonaka
RECO Hotel Mikuni Hotel Toyonaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Reco Hotel Mikuni
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MANABU
22 jun 2025
MANABU
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
iti
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
iti
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nobuhito
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuhito
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TOYOSUMI
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
TOYOSUMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
25 mei 2025
??
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
HIROSHI
13 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Masahiko
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Masahiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
レオ
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
レオ
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yuu
19 feb 2025
Yuu
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
MASAKI
Zakenreiziger
5 feb 2025
お湯がでたら良かった。
MASAKI
22 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
mitsuko
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitsuko
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
HIROSHI
5 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2025
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
KAORU
22 dec 2024
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORU
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yukino
20 dec 2024
Yukino
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
HIROMI
Zakenreiziger
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ikuo
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ikuo
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KEIJI
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIJI
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
みちひろ
Zakenreiziger
22 nov 2024
Positief: Netheid
みちひろ
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
kyoko
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
kyoko
2 nachten verbleven in november 2024