HOTEL ZEN RIKYU
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Osaka
Fotogalerie voor HOTEL ZEN RIKYU





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Garner Hotel Osaka Honmachi Midosuji by IHG
Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 87 beoordelingen
De prijs is € 54
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

hiranokunagayoshikawabe, 3-13-33, Osaka, Osaka, 547-0014
Over deze accommodatie
HOTEL ZEN RIKYU
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 3.100 beoordelingen
De prijs is € 64
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL ZEN RIKYU
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
KATSUNORI
6 apr 2024
Negatief: Personeel en service
KATSUNORI
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
としゆき
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
としゆき
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
なおこ
Reisde met partner
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおこ
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
チハル
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チハル
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
matsui
Zakenreiziger
26 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matsui
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Christian
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel pour adulte et pas vraiment pour touriste
Christian
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Shi Hui
Reisde met partner
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shi Hui
5 nachten verbleven in november 2022

















