Doutonboricrystalhotel3
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Dotonbori
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Doutonboricrystalhotel3





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 118
11 aug - 12 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Woonkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 216
24 aug - 25 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-6-13 Shimanouchi Chuo Ward, Osaka, Osaka, 542-0082
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.191 beoordelingen
De prijs is € 66
25 aug - 26 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Doutonboricrystalhotel3
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Alfredo, London
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 jun 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfredo
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Andres De Jesus
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres De Jesus
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Cherice
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Cherice
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alison
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tien
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tien
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hisakazu
12 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hisakazu
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
miguel
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
miguel
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Li
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Personeel en service
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
signe
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
signe
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
CHI MING
Reisde met een groep
10 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
CHI MING
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MIHA
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHA
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ruby
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ruby
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Li
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Bambang
Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bambang
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Joonsang
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joonsang
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ayane
Reisde met partner
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayane
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Naoko
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chih Yen
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chih Yen
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Marilen
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marilen
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
khanh
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
khanh
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
IKUE
Reisde met een groep, Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IKUE
1 nacht verbleven in december 2024