Daiwa Roynet Hotel Osaka Shin Umeda ANNEX
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Daiwa Roynet Hotel Osaka Shin Umeda ANNEX





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, roken laden

Superior Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 525 beoordelingen
De prijs is € 188
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-16-6 Fukushima, Osaka, Osaka, 553-0003
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

DEL style Osaka Shin Umeda by Daiwa Roynet Hotel
DEL style Osaka Shin Umeda by Daiwa Roynet Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 238 beoordelingen
De prijs is € 97
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
DAIWA ROYAL HOTEL D-CITY Shin Umeda
DAIWA ROYAL D-CITY Osaka Shin Umeda
DAIWA ROYAL D-CITY Shin Umeda
DAIWA ROYAL HOTEL D CITY Osaka Shin Umeda
Daiwa Royal Hotel D City Osaka Shin Umeda
Daiwa Roynet Hotel Osaka Shin Umeda ANNEX Hotel
Daiwa Roynet Hotel Osaka Shin Umeda ANNEX Osaka
Daiwa Roynet Hotel Osaka Shin Umeda ANNEX Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Daiwa Roynet Hotel Osaka Shin Umeda ANNEX
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
25 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
ひでじょん, 川崎
Zakenreiziger
24 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
ひでじょん
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
nobuya
Zakenreiziger
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
nobuya
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
YUTO
2 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUTO
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
nobuya
Zakenreiziger
19 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nobuya
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
zoe, さいたま
Zakenreiziger
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zoe
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
H
Zakenreiziger
25 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
H
6 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
kazuma
14 mrt 2020
kazuma
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からが遠すぎる………
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
CHINYI
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHINYI
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
ジョン, 京都
Zakenreiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジョン
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
YUTO
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUTO
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
幸彦
Zakenreiziger
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
幸彦
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Nate
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nate
5 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
T, 京都
Zakenreiziger
31 jan 2020
Negatief: Voorzieningen
T
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
MAMI
23 jan 2020
MAMI
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
MASAMI
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたいです。

MASAMI
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020