3U Namba Minami by Doyanen
Hotel in Osaka, op wandelafstand van Spa World
Fotogalerie voor 3U Namba Minami by Doyanen





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Hollywood Twin) laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Hollywood Twin)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bureau
Standard Twin (Shared Shower)
Standard Triple (Shared Shower)
Alle foto's voor Hollywood Twin (Shared Shower) laden

Hollywood Twin (Shared Shower)
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 230 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-20 Haginochaya, Nishinari Ward, Osaka, Osaka, 557-0004
Over deze accommodatie
3U Namba Minami by Doyanen
Gelijkaardige accommodaties

BAKURO by DOYANEN
BAKURO by DOYANEN
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Spelletjeskamer
- Wasservice
8.0 van 10, Zeer goed, 342 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 5.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over 3U Namba Minami by Doyanen
7,6
Goed
7,6
Netheid
7,4
Voorzieningen
7,4
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
みゆき
5 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みゆき
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
匠
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
匠
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Souta
Reisde met een groep
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Souta
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
?????
1 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
?????
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Riyu
20 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Riyu
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
陽向
11 aug 2025
Positief: Personeel en service
陽向
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Osamu
4 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
4 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ruben
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Can be difficult to find your toilet
Ruben
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Colin
7 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ジュディアンナ
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jul 2025
Positief: Voorzieningen
ジュディアンナ
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Ellice
Reisde met een groep
8 mei 2025
Positief: Personeel en service
Ok for one night
Ellice
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Ellice
Reisde met een groep
8 mei 2025
Positief: Personeel en service
Ok for 1 or 2 night
Ellice
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
Zakenreiziger
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOSHI
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
あみ
Reisde met een groep
26 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
あみ
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Sofia
26 apr 2025
Sofia
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
GEUNWOO
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GEUNWOO
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Rina
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rina
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alex
Reisde met familie
6 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
weni
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weni
8 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Leonard
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonard
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025

















