DeSilva Premium Opole
Hotel voor gasten met huisdieren in Opole, bij een trein-/metrostation, op 4 minuten stappen van Krakowskastraat
Fotogalerie voor DeSilva Premium Opole





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Een zetelbed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Een zetelbed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Een zetelbed
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Een zetelbed
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Powolnego 10, Opole, Opole, 45-078
Over deze accommodatie
DeSilva Premium Opole
Gelijkaardige accommodaties

Szara Willa
Szara Willa
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 160 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PLN 70 voor volwassenen en PLN 35 voor kinderen
- Betaald parkeren: PLN 55.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: PLN 50 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: PLN 40.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
DeSilva Premium Opole Hotel
DeSilva Premium Hotel
DeSilva Premium Opole
DeSilva Premium
DeSilva Premium Opole Hotel
DeSilva Premium Opole Opole
DeSilva Premium Opole Hotel Opole
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over DeSilva Premium Opole
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Eduard
Zakenreiziger
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduard
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
francis
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit Hotel zal ik aan iedereen aanraden.
francis
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kurt
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurt
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Han
28 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer aanbevelenswaardig
Han
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel in charmant stadje
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Christine
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
6 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Iryna, Brooklyn
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Iryna
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Josef
9 okt 2025
Josef
11 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Grazyna
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grazyna
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosa
Reisde met partner
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Andrew
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
PHILIPPE
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy
PHILIPPE
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
15 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
Zakenreiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
10 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Philippe
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Tobias
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tobias
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Enrico
Zakenreiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enrico
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
anna
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Fantastiskt de silva in Opole
anna
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
6 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Toshiro
Zakenreiziger
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Toshiro
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Piotr
Zakenreiziger
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piotr
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Peder
7 jun 2025
Peder
1 nacht verbleven in mei 2025








