Andon Matsuokan

2.0-sterrenaccommodatie
Pension bij het shoppingcenter in Naha

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Andon Matsuokan

Dakterras
Familie huis | Privรฉkeuken
Familie huis | Woonruimte | Televisie
Voorkant van accommodatie
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Keuken
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Familie huis

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
2 badkamers
Een bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Woonkamer
  • Max. aantal: 10
  • 4 eenpersoons stapelbedden en 2 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-5-20 Matsuo, Naha, Okinawa-ken, 900-0014

In de buurt

  • Kokusai Dori - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Openbare Markt van Makishi - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Haven van Tomari - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • DFS Galleria Okinawa - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Cruiseterminal van Naha - 2 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Miebashi - 10 min. wandelen
  • Naha (OKA) - 17 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชๆณข็…ง้–“ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šๅบ— - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชใƒ‡ใ‚ฃใƒ™ใƒซใƒ†ใ‚ฃใƒผใƒ‰ - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชไธ€่˜ญ้‚ฃ่ฆ‡ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šๅบ— - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชใƒœใƒŠใƒšใƒ†ใ‚ฃ - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชๅ…ƒ็ฅ–ๅคงๆฑใ‚ฝใƒ ๆตฎๅณถ้€šใ‚Šๅบ— - โ€ฌ1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Andon Matsuokan

Pension vlak bij Kokusai Dori
Vlak bij Andon Matsuokan vind je Haven van Tomari en DFS Galleria Okinawa. Gasten genieten hier van een terras, een tuin en een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Andon Matsuokan zorgen voor veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.

Talen

Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger (op verzoek)

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 1 januari 2025 tot 1 januari 2026 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor airconditioning: JPY 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het incheckenย dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Andon Matsuokan
Andon Matsuokan House
Andon Matsuokan House Naha
Andon Matsuokan Naha
Okinawano Yado Andon Matsuokan Naha, Okinawa Prefecture
Andon Matsuokan Guesthouse Naha
Andon Matsuokan Guesthouse
Okinawano Yado Andon Matsuokan Naha
Okinawa Prefecture
Andon Matsuokan Naha
Andon Matsuokan Guesthouse
Andon Matsuokan Guesthouse Naha
Okinawa No Yado Andon Matsuokan Naha

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Andon Matsuokan?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Andon Matsuokan voor parkeren?

Bij dit pension zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Andon Matsuokan inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Andon Matsuokan uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Andon Matsuokan?

Dit pension ligt in Naha-shi, op 5 minuten wandelen van Openbare Markt van Makishi en Kokusai Dori. Ook Haven van Tomari en Strand van Naminoue liggen op 2 km afstand. Station Miebashi ligt op 10 minuten wandelen en naar Station Makishi is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Andon Matsuokan

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 39 beoordelingen

5,0/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใฏใจใฆใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸใ€‚ ใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใ€ใƒˆใ‚คใƒฌใฏๅ…ฑๅŒใงใ™ใŒใ€็ด ๆณŠใพใ‚Šใชใ‚‰ๅ……ๅˆ†ใงใ—ใŸใ€‚ ANAใฎ่ทๅ“กใ‚‚ๆณŠใพใฃใฆใพใ—ใŸใ‚ˆ
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Great hotel.that feel like japannese house than regular hotel.but this hotel doesn't have fan it only air conditioning.if you want to use. you must pay 100 yen per 4 hours. ok that is fare for owner but it make me some inconvenience.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 โ€“ Redelijk

YUCHI

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 โ€“ Matig

Hin Yung

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅ†‡ไธ‹ๆฌก

้‚ฃไธฆไธๆ˜ฏ้…’ๅบ—๏ผŒๆ˜ฏๆฐ‘ๅฎฟ๏ผŒไฝๅœจไบŒๆจ“๏ผŒๆจ“ๆขฏๆ–—ๆ–œ๏ผŒๆˆฟ้–€ๅฃ็ซŸ็„ถๆ˜ฏๅธ็…™ๅ€๏ผŒๆ›ฌ่กซๅป่ฆๅ†ไธŠไธ‰ๆจ“๏ผŒๆจ“ๆขฏๅŒๆจฃๆ–—ๆ–œ๏ผŒๆœ‹ๅ‹็”ฑๆ–ผไธ€ๆ™‚ๆœชๆธ…ๆฅš๏ผŒๆŽ›ๅœจไบŒๆจ“ๆ›ฌ่กซ่™•๏ผŒ็ซŸ็„ถ่ขซไบบๆŠŠ่กฃๆœๆ‰”ๅˆฐๅžƒๅœพ่™•๏ผŒๅๅˆ†ๅ†‡็ฆฎ่ฒŒใ€‚ๅ†ทๆฐฃ่ฆๆ”ถ่ฒปใ€‚ไฝ†ๆ˜ฏๆฒ’ๆœ‰่จปๆ˜Žๅœจ็ถฒไธŠ็š„่ณ‡ๆ–™ไธญใ€‚ๅœฐๆ–นไธ้ฉๅˆๅฅณๆ€งใ€‚
2 nachten verbleven in juni 2017

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2017

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad..

tatami very thin and sleep is uncomfortable...toilet very small..have to insert 100 yen every 2 hours to use air con
1 nacht verbleven in mei 2017

6/10 โ€“ Redelijk

ใชใŠใกใ‚ƒใ‚“, ไบฌ้ƒฝๅบœ

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

ใจใซใ‹ใ็ ดๆ ผใฎๅฎ‰ใ•ใชใฎใซใ€ใ‚ปใ‚ญใƒฅใƒชใƒ†ใ‚ฃใƒผใŒ้ซ˜ใ„

ๅฎถๆ—5ไบบใงๅฎฟๆณŠใ—ใพใ—ใŸใ€‚็จŽ่พผใฟ1ไธ‡ๅ††ใปใฉใจใ„ใ†็ ดๆ ผใฎๅฎ‰ใ•ใฎใ‚ฒใ‚นใƒˆใƒใ‚ฆใ‚นใ€‚ๅค–ๅ›ฝไบบใ‚‚ๅคšใ„ใจ่žใใ‚ฒใ‚นใƒˆใƒใ‚ฆใ‚นใงใ™ใ‹ใ‚‰ใ€ใใ‚Œใชใ‚Šใฎ่ฆšๆ‚Ÿใฏใ—ใฆ่กŒใฃใŸใฎใซใ€ๅ„้ƒจๅฑ‹ใซ้ตใŒใ‹ใ‹ใ‚Šใ€ๅ…ฑๅŒใฎใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใ‚„ใƒˆใ‚คใƒฌใ‚‚ๆธ…ๆฝ”ใงๅฟซ้ฉใงใ—ใŸใ€‚ๅบญใซใฏๅ—ๅ›ฝ้ขจใฎๆœจใ‚‚็”Ÿใˆใฆใ„ใฆใ€ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šใพใงใ™ใใงไพฟๅˆฉใ•ใฏๆŠœ็พคใ€‚5ไบบใงใ“ใฎๅฎ‰ใ•ใ€ใ‚ชใ‚นใ‚นใƒกใงใ™ใ€‚

6/10 โ€“ Redelijk

Szu Yu

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 โ€“ Goed

WEN HUA

Positief: Netheid

ๆ–นไพฟๅˆไนพๆทจ็š„ๆฐ‘ๅฎฟ

้›ขๅ•†ๆฅญๅ€ๅพˆ่ฟ‘๏ผŒๆˆฟ้–“ๅพˆไนพๆทจ

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

้€ฃๆณŠใซใŠใ™ใ™ใ‚

้€ฃๆณŠใ™ใ‚‹ๆ–นใฏใ€ๆด—ๆฟฏใ—ใฆใ‚‚ๅฑ‹ๆ นไป˜ใใฎๅฑ‹ไธŠใงๅนฒใ›ใ‚‹ใฎใงๅฟซ้ฉใ€‚็•ณใฏ่ฝใก็€ใใพใ™ใญใ€‚

6/10 โ€“ Redelijk

Ji Sup, ์„œ์šธ

์•„์ฃผ ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์ €๋ ดํ•œ ๊ฐ€๊ฒฉ์— ํ•„์š”ํ•œ๊ฒƒ๋งŒ ๋”ฑ ๊ฐ–์ถ˜ ๊ฒŒ์ŠคํŠธํ•˜์šฐ์Šค

๊น”๋”ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์กฐ์šฉํžˆ ์ปคํ”Œ์ด ๋ฌถ๊ณ  ๊ฐ€๊ธฐ์— ๊ดœ์ฐฎ์œผ๋ฉฐ, ์œ ๋ฃŒ์ด๊ธดํ•˜์ง€๋งŒ, ์—์–ด์ปจ๋„ ์žˆ๊ณ  ์•„์ฃผ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค

6/10 โ€“ Redelijk

ducksan jay, korea

Positief: Netheid

๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์—์„œ ๊ฐ€๊นŒ์šฐ๋‚˜ ์ฐพ๊ธฐ๊ฐ€ ํž˜๋“ฆ.

๋ฌด๋‚œํ–ˆ๋‹ค. ๋‚จ์ž ๋‘˜์ด ๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์—์„œ ๊ฐ€๊นŒ์šด ์œ„์น˜์˜ ์ €๋ ดํ•œ ์ˆ™์†Œ๋ฅผ ์ฐพ๋‹ค๊ฐ€ 2๋ฐ• ์˜ˆ์•ฝํ–ˆ๋‹ค. 2๋ฐ•์— 10๋งŒ์› ์ •๋„. ๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์™€ ๊ฐ€๊น์ง€๋งŒ ์ฐพ๊ธฐ๊ฐ€ ํž˜๋“ค๋‹ค. ์ผ๋ฐ˜ ๊ฐ€์ •์ง‘ ๋ฏผ๋ฐ•๊ฐ™์€ ๊ณณ. ํ™”์žฅ์‹ค,์š•์‹ค ๊ณต์šฉ. ์—์–ด์ฝ˜์€ 2์‹œ๊ฐ„์— 100์—”์”ฉ. ์กฐ์‹ ์—†์Œ. ๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์—์„œ ๊ฐ€๊น๊ณ  ์ €๋ ดํ•œ ์ˆ™์†Œ. ๋ฐฉ์€ ์นจ๋Œ€ ์—†๊ณ  ๋„“๋‹ค.

6/10 โ€“ Redelijk

่ฌๅคช้ƒŽ, ๅคง้˜ช

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

็ด ๆณŠใพใ‚Šใชใ‚‰OK

้ง…่ฟ‘ใ‹ใ‚‰ใ‚ใ‚Šใจ่ฟ‘ใ„ ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šใซใ‚‚็›ดใใซใงใ‚‰ใ‚Œใ‚‹ใ— ็ด ๆณŠใพใ‚Šใชใ‚‰OKใ‹ใช ใ‚‚ใ†ใกใ‚‡ใฃใจๅฎ‰ใใฆใ‚‚ ่‰ฏใ„ใ‹ใ‚‚ใ€‚

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

์–ด๋ฅธ2 ์ค‘ํ•™์ƒ1 ์ดˆ๋“ฑ2 5์„ธ๋”ธ 6๋ช…์—์„œ ๋ฐฉ๋‘๊ฐœ์— ์ˆ™๋ฐ•ํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ฃผ์ธ์ด ๋งค์šฐ ์นœ์ ˆ ํ•˜์˜€๊ณ  ๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์™€ ๊ฐ€๊น์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐ€๊ฒฉ๋Œ€๋น„ ์ข‹์™”์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ํ ...

๋ฐฉ ์ƒํƒœ๊ฐ€ ๋ณ„๋กœ์˜€์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์™€ ์œ„์น˜ ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

๊ฐ€๊ฒฉ์ด ๋„ˆ๋ฌด ์ €๋ ดํ•ด์„œ ์ข‹์•˜๊ตฌ์š”ใ…Žใ…Ž ์œ„์น˜๋Š” ์ฐพ๊ธฐ ์—„์ฒญ ์–ด๋ ค์›Œ์š”~ํฐ๊ธธ์—์„œ ๊ณจ๋ชฉ๊ธธ๋กœ ๋“ค์–ด๊ฐ€ ๋˜ ์‚ฌ์ž‡๊ธธ์ค‘๊ฐ„์— ์œ„์น˜ํ•ด ์žˆ๋Š”๋ฐ ์ €ํฐ ๋‹ค๋ฅธ๋ถ„๋“ค๊ป˜ ๋„์›€ ๋ถ€ํƒ๋“œ๋ ค์„œ ๊ฒจ์šฐ ์ฐพ์•„๊ฐ”๋„ค์š”~

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
็น่ฏ่ก—(ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Š)ใ‹ใ‚‰่ฟ‘ใ„ใฎใง้ฃฒ้ฃŸใซใฏๅ›ฐใ‚‰ใชใ„ใงใ™ใ€‚ใ€€ๅฎฟใฏใƒชใƒผใ‚บใƒŠใƒ–ใƒซใงใ™ใŒใ€ใใ‚Œใชใ‚Šใฎ่จญๅ‚™ใงใ™ใŒใ‚จใ‚ขใ‚ณใƒณใฏๆจ™ๆบ–่ฃ…ๅ‚™ใ—ใฆๆฌฒใ—ใ„ใงใ™๏ผ

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅ€คๆฎต็›ธๅฟœ

ไธ€ไบบๆ—…ใงใ—ใŸใฎใงๅฎฟใซใฏใŠ้‡‘ใ‚’ใ‹ใ‘ใŸใใชใใ€ใ“ใกใ‚‰ใซๅฎฟๆณŠใ—ใพใ—ใŸใ€‚ ใปใผๅฏใ‚‹ใ ใ‘ใฎๅˆฉ็”จใ ใฃใŸใฎใงใ€ใ“ใ‚Œไฝใฎ่จญๅ‚™ใงๅๅˆ†ใงใ™ใ€‚ ๆ—…ใซๆ…ฃใ‚Œใฆใ‚‹ไบบใชใ‚‰ๅ•้กŒ็„กใ„ใงใ™ใ€‚ ๅ›ฝ้š›้€šใ‚Šใฎใ™ใ่ฟ‘ใใชใฎใงใ€่ฒทใ„็‰ฉใ‚„ใ”้ฃฏๅฑ‹ใ•ใ‚“ใซใฏไธ่‡ช็”ฑใ—ใชใ„ใงใ™ใ€‚

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

์ ˆ๋Œ€๋กœ ๊ฐ€์ง€ ๋ง๊ฒƒ

์ตœ์•…, ์ ˆ๋•Œ๋กœ ๊ฐ€์ง€๋งˆ์„ธ์š”. ์‚ฌ์ง„๊ณผ ๋„ˆ๋ฌด๋‚˜ ๋‹ค๋ฆ…๋‹ˆ๋‹ค. ๋”๋Ÿฝ๊ณ  ๋ƒ„์ƒˆ๋‚˜๊ณ  ์–ด๋‘ก๊ณ ... ๋ˆ ๋ฒ„๋ฆฌ๊ณ  ๋‹ค๋ฅธ ํ˜ธํ…”๋กœ ์˜ฎ๊ฒผ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

6/10 โ€“ Redelijk

KUEI-CHU, ๅฐ็ฃ

Negatief: Netheid
่ฆไบค้€šไพฟๆท๏ผŒๅƒๅ’Œไฝ่ฆๆ–นไพฟๅˆไธๆœƒๅคช่ฒด๏ผŒ

6/10 โ€“ Redelijk

WONYEONG, ํ•œ๊ตญ

์œ„์น˜๋งŒ ๋ณด๋ฉด ์ตœ๊ณ !

์œ„์น˜๋Š” ๊ตญ์ œ๊ฑฐ๋ฆฌ์™ผ ๊ฐ€๊นŒ์›Œ์„œ ์ •๋ง ์ข‹์•„์š” ์ฐพ๊ธฐ๋Š” ์–ด๋ ต๋„ค์š”

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer