Okinawa Grand Mer Resort
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Dierentuin van Okinawa
Fotogalerie voor Okinawa Grand Mer Resort





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese futon for guests staying) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese futon for guests staying)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Sofa bed for 3-4 people use) laden

Superior kamer, niet-roken (Sofa bed for 3-4 people use)
9,0 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-1 Yogi, Okinawa, Okinawa-ken, 904-2174
Over deze accommodatie
Okinawa Grand Mer Resort
Gelijkaardige accommodaties

Rycom Family Resort Hotel
Rycom Family Resort Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 170 beoordelingen
De prijs is € 46
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2035 voor volwassenen en JPY 550 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De tarieven van deze accommodatie zijn gebaseerd op de bezetting: alle gasten van ouder dan 6 jaar worden beschouwd als volwassenen en voor hen moet ook het tarief voor volwassenen worden betaald. Als bij het inchecken blijkt dat het aantal gasten afwijkt van het aantal dat bij het boeken is opgegeven, betaal je mogelijk een toeslag.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Okinawa Grand Mer
Okinawa Grand Mer Resort Hotel
Tokyo Dai-Ichi
Tokyo Dai-Ichi Grand Mer
Tokyo Dai-Ichi Hotel Grand Mer Resort
Tokyo Dai-Ichi Hotel Okinawa Grand Mer Resort
Tokyo Dai-Ichi Okinawa Grand Mer
Grand Mer Resort
Grand Mer
Tokyo Dai Ichi Hotel Okinawa Grand Mer Resort
Okinawa Grand Mer Resort Hotel
Okinawa Grand Mer Resort Okinawa
Okinawa Grand Mer Resort Hotel Okinawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Okinawa Grand Mer Resort
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
7,4
Locatie
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Carlo Alberto
19 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo Alberto
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MASANOBU
6 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MASANOBU
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
wing yan
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wing yan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Akiyo
4 okt 2025
Akiyo
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sennen
Reisde met een groep
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sennen
10 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jamie
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Jamie
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
FUMIE
28 sep 2025
Positief: Personeel en service
FUMIE
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Haruto
28 sep 2025
Haruto
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
DAIKI
27 sep 2025
DAIKI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
EMIKO
24 sep 2025
EMIKO
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
??
Reisde met familie
24 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NORI
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chie
Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YOKO
Reisde met familie
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sota
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sota
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hazuki
Reisde met een groep
15 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Hazuki
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MOMOKA
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOMOKA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
PO SHENG
Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen

PO SHENG
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
kazutaka
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazutaka
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Daichi
6 sep 2025
Daichi
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ひでき
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひでき
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
mai, Ageo
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid
mai
4 nachten verbleven in augustus 2025








