Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Oizumi





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nishikoizumi 4-10-26, Oizumi, Gunma, 370-0517
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL R9 The Yard Ota
HOTEL R9 The Yard Ota
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 99 beoordelingen
De prijs is € 55
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Oizumi Hotel
HOTEL R9 The Yard Oizumi Oizumi
HOTEL R9 The Yard Oizumi Hotel Oizumi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Oizumi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
スタッフ対応が不満
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dana
24 mrt 2025
Dana
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
たけあき
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
たけあき
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hitomi
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Eiko
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiko
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met partner
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
やすし
Reisde met familie
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
やすし
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗で快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
けいこ
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいこ
1 nacht verbleven in februari 2024