Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Kijima Kogen-park
Fotogalerie voor Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese Style)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Ventilator
Een bidet
Alle foto's voor Cottage, niet-roken (Independent, Japanese Style) laden

Cottage, niet-roken (Independent, Japanese Style)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Ventilator
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op bergen (Japanese-Western Style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op bergen (Japanese-Western Style)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Ventilator
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (for 1 Person Use) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (for 1 Person Use)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Ventilator
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yufuin Kawaminami 1723, Yufu, Oita, 879-5103
Over deze accommodatie
Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen
Gelijkaardige accommodaties

Yufuin Geihinkan Kura
Yufuin Geihinkan Kura
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 1 beoordeling
De prijs is โฌย 215
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 250.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2160 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privรฉbadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen
Yumeguri Hotel Sankouen
Yufuin Yumeguri Sankouen
Yumeguri Sankouen
Yufuin Yumeguri Sankouen Yufu
Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen Yufu
Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen Hotel
Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen Hotel Yufu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yufuin Yumeguri Hotel Sankouen
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
Sasaki
Reisde met een groep
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sasaki
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
Helen
Reisde met een groep
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Helen
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 โ Uitstekend
David, ๋ถ์ฐ
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 โ Goed
CHUEN SUM
Reisde met familie
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUEN SUM
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 feb 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Ho, Hong Kong
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ho
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 โ Ontzettend slecht
YU LIN
Reisde met familie
22 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅพๅทฎๅ็ๆๅ
YU LIN
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
WoongJin
Reisde met familie
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋งค์ฐ๋ง์กฑ
WoongJin
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Lam
Reisde met familie
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lam
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
HWI JIN
Reisde met familie
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์๋ฐํ๊ธฐ
HWI JIN
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
EUNSIL
15 jan 2020
EUNSIL
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Lai Yee
Reisde met familie
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai Yee
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Eon Mo
Reisde met een groep
8 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good.
Eon Mo
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great private hot springs in the outdoor
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
MENG SHAN
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MENG SHAN
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 โ Uitstekend
Ka Ka
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best in Yufuin!
Ka Ka
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
Yuko
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ฒๅคฉ้ขจๅใฎๅคใใจใ้ฃฏใ็พๅณใใ

Yuko
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 โ Uitstekend
CHANGHYUN
5 jan 2020
CHANGHYUN
1 nacht verbleven in december 2019








