Hotel Zaaz
Hotel met een restaurant, in de buurt van JR - Oita-stad
Fotogalerie voor Hotel Zaaz





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-2-24 Miyakomachi, Oita, Oita, 870-0034
Over deze accommodatie
Hotel Zaaz
Gelijkaardige accommodaties

Art Hotel Oita
Art Hotel Oita
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 811 beoordelingen
De prijs is € 26
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: 10 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Apple Pay, PayPay en LINE Pay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Zaaz Oita
Hotel Zaaz Hotel
Hotel Zaaz Hotel Oita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Zaaz
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 feb 2024
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
かずえ
1 jan 2024
Positief: Personeel en service
かずえ
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kim Ho
Reisde met familie
31 dec 2023
Kim Ho
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
OHARA
Reisde met familie
27 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
OHARA
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
????
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
????
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Akiyoshi
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiyoshi
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
kazuhiko
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhiko
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
はるえ
Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
はるえ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
sakamoto
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sakamoto
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
オサム
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
オサム
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
JUNNOSUKE
18 sep 2023
JUNNOSUKE
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
SEOKMAN
26 aug 2023
SEOKMAN
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Midori
Reisde met familie
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midori
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
くにひろ
16 aug 2023
Positief: Personeel en service
くにひろ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
megumi
14 aug 2023
megumi
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
YU HSIANG
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
房間超大,其他都還好而已
YU HSIANG
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋が広い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
hyunju
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굉장히 좋음
hyunju
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Travis
Reisde met familie
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
????
Reisde met familie
28 mrt 2023
????
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
スナオ
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スナオ
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
sakamoto
21 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sakamoto
1 nacht verbleven in oktober 2022








