Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa LOBE





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Ventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, Meerdere bedden laden

Standaard driepersoonskamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Ventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Segunda Poniente Sur #3, Colonia Centro, Ocosingo, CHIS, 29950
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer MXN 60–100 voor volwassenen en MXN 60–100 voor kinderen
- De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Lobe Hotel Ocosingo
Casa LOBE Hotel
Casa LOBE Ocosingo
Casa LOBE Hotel Ocosingo
Casa Lobe Hotel
Casa Lobe Ocosingo
Hotel Casa Lobe Ocosingo
Ocosingo Casa Lobe Hotel
Hotel Casa Lobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa LOBE
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
ANA SARAI
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANA SARAI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
ION, VERACRRUZ
6 mrt 2025
Positief: Netheid
ION
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LORENZO ALFONSO GARCIA
5 jul 2024
LORENZO ALFONSO GARCIA
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
William, Calgary
Reisde met partner
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ginette
7 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ginette
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Gustavo
Reisde met partner
31 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
10/10 – Uitstekend
Miguel
Zakenreiziger
14 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Julie
25 okt 2022
Julie
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Danira Bersabe
Reisde met familie
7 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En casa
Danira Bersabe
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
GUILLERMO
31 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel
GUILLERMO
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
JORGE HECTOR
11 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
JORGE HECTOR
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
VIRGINIA
30 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Como escala está bien para descansar
VIRGINIA
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Betsy
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excepcional!
Betsy
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
lucy, aptos ca
Reisde met partner
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lucy
2 nachten verbleven in november 2019