Interieur

Beoordelingen van AZIMUT Hotel Nuremberg

3 out of 5
AZIMUT Hotel Nuremberg
Kaulbachstrasse 1, Nuremberg, BY

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 678 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 327 van 678 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 138 van 678 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 678 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 678 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service
Decent basic hotel very near the center and the castle of Nuremberg.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Direktion op 31 mei 2023
Dear HansThank you for your review.We are happy that you enjoyed our central location and look forward to your next visit.Kind regardsYour team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Hans

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruime kamers, prettig personeel, op loopafstand van het centrum van Nuremberg.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van etx-eurohotelsuite op 30 jun 2022
Dear Hans Thank you very much for your kind comment. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Kind regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Matthijs, West-Betuwe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruime en schone kamer met lekkere bedden. Verouderd sanitair. Het hele hotel oogt wat stoffig en verouderd. De parkeergarage is ideaal én per lift vanuit het hotel bereikbaar. Ontbijtruimte oogt fris en modern; de meerprijs van het ontbijt was prima voor het gebodene en rekening houdend met de Corona-maatregelen.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van GM AZIMUT Nürnberg op 8 sep 2020
Dear Matthijs Thank you very much for your honest words. We would like to apologize to you in advance for not being able to convince you in all areas of our services. We ask for your understanding that we cannot offer you our full breakfast buffet during the Corona crisis. Nevertheless, we would be happy to see you again so that we have the opportunity to convince you of our services. Best regards Your team from the Azimut Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel, echter internet is met 512kb niet van deze tijd. Kamer erg warm
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van N. Kunz, General Manager op 5 jul 2019
Dear guest, Thank you for your kind comment. Kindly be advised that apart from internet access via Wireless LAN offered free of charge to our guests in all areas of the hotel we provide a second option. For your specific needs, highspeed internet access is available for a small surcharge. Our reception team will be glad to assist you at time of your next stay. We very much regret that your stay has been effected negatively by the extraordinary warm outside temperature, but are sure that you will find much more comfortable conditions at time of your next visit. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek de heerlijke geur op de gang. Overal ligt tapijt en men hoeft niet lang op de liften te wachten.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van N. Kunz, General Manager op 6 mei 2019
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We are glad to find out that you enjoyed our interior and look forward to your next visit. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van N. Kunz, General Manager op 29 apr 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Team des AZIMUT Hotels Nürnberg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Weinig lichten in de kamer, ik kreeg een rook kamer ipv rookvrije kamer.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van N. Kunz, General Manager op 6 mrt 2019
Dear guest, Thank you for your feedback. Your suggestion for improvement with regards to the lights in your room is highly appreciated and will be followed up immediately. We are sorry that your stay was effected negatively by cigarette smoke from a previous guest but assure you that most of our guest rooms are non-smoking rooms, therefore we are convinced to be able to provide you with a 100 percent smoke-free room at time of your next stay. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van N. Kunz, General Manager op 3 dec 2018
Dear guest, Thank you very much for your kind comment. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

Ricardo, Oosterhout

Positief: Personeel en service
150m van de U bahn binnen 10 min in de Altstad
150m verwijderd van de U bahn en binnen 10 min in de Altstad. Iets gedateerde maar schone en ruime kamer en badkamer. Bar en restaurant kunnen een opknapbeurt gebruiken.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van N. Kunz, Resident Manager op 2 mrt 2018
Dear guest, Thank you very much for your kind feedback. We are glad to find out that you enjoyed our very central location and our comfortable and spacious rooms. Let us also thank you for your constructive suggestions for improvement that we will follow up carefully. Looking forward to your next visit. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Mandy, Uitgeest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette hotel dichtbij het centrum Nuremburg
Kamer schoon en netjes. Goed gesitueerd vlakbij het centrum.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van N. Kunz, Resident Manager op 3 okt 2017
Dear guest, Thank you very much for your kind feedback. It makes us happy to see that you enjoyed our very central but still quiet location and our comfortable and spacious rooms. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

6/10 – Redelijk

Wim

Negatief: Personeel en service
Hotel is gedateerd echter goede prijs; ontbijt voldoende. Korte loopafstand naar oude stad (kasteel) en naar Ubahn. Parkeergarage beschikbaar.
Reactie van N. Kunz, Operation Manager op 3 nov 2016
Dear guest, Thank you very much for your kind feedback. We appreciate to see that you enjoyed the quality of our breakfast and our very central location in walking distance to famous Imperial Castle and the beautiful Old City of Nuremberg. We would be delighted to welcome you back with us soon. Kind regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Chris, Koewacht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gemiddeld hotel met aardige mensen
Het verblijf zelf was aangenaam. Persoonlijk vinden wij de prijzen van ontbijt erg hoog, evenals de prijs per hond per nacht. Dat laatste staat niet in verhouding met andere hotels! Na vragen is er wel wat aan gedaan overigens.

6/10 – Redelijk

Vera & Huib, Swifterbant

Een leuk hotel voor een tussen stop.
Het hotel is voor meerdere nachten en ziet er gemoedelijk uit. Alleen buiten is het best rumoerig. Het ontbijt was perfect verzorgd. Een Airconditioning zou geen overbodige luxe zijn met zeer warm weer.

8/10 – Goed

Pierre, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekkende ligging voor een bezoek aan nurnberg
Het hotel is ideaal geleggen voor een bezoek aan het oude stadsgedeelte van nurnberg op inderdaad maar een paar minuten te voet van het erg prachtige kasteel in nurnberg enige minpunt van het hotel is geen airco en was er erg warm binnen heb de ramen allemaal opgezet op te kunnen slapen geen probleem om te parkeren er is een ondergrondse parking

6/10 – Redelijk

Aat

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Etappehotel.
Het is een eenvoudig hotel wat geschikt is als etappehotel op doorreis. Voor langer verblijf acht ik het minder geschikt. De kamer was vrij klein en het comfort kan beter.

10/10 – Uitstekend

Meryl, BRENTWOOD

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff were great and so helpful. Katrin and Brigit were so friendly.
4 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Hekmatullha

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 18 apr 2024
Dear HekmatullhaThank you for your review.Unfortunately, you don't provide any further details as to why you didn't like it with us. So we have no possibility of improvement.Best regardsYour team from the AZIMUT Hotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are more like apartments they are so big. All very well kept and clean.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Direktion op 15 apr 2024
Dear JohnThank you very much for your 5-star rating.We are happy that you fully enjoyed your stay in our hotel.Best regardsYour team of AZIMUT Hotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Voorzieningen
Einfach zu finden! Sauber, freundlich, schön fruestuck Buffet! Alles in Reichweite!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van DIrektion op 28 mrt 2024
Sehr geehrter Michael,vielen lieben Dank für Ihre 5 Sterne Bewertung.Wir freuen uns, dass Ihnen unser reichhaltiges Frühstücksbuffet gefallen hat und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom AZIMUT Hotel Nürnberg

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Direktion op 28 mrt 2024
Sehr geehrter Gast,danke für Ihre Bewertung.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom AZIMUT Hotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Lutz

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Gefallen hat die fußläufige Nähe zur Altstadt. Stark zu verbessern ist der Zustand der Zimmer. Möbel gehören bald auf den Sperrmüll. Frühstück ist in Ordnung aber viel zu wenig Platz, sodass zum Frühstück regelmäßig angestanden werden muss.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hans-Joachim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voll zufrieden
Ich war schon paarmal da. Bin zufrieden, Zimmer super. Frühstück dazu buchbar. Ein- und Auschecken unkompliziert. Sehr freundliches Personal.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Direktion op 28 sep 2023
Sehr geehrter Thomas,vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich wohl bei uns gefühlt haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom AZIMUT Hotel Nürnberg

8/10 – Goed

JEAN PAUL

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien proche centre ville
Hotel correct pas neuf proche du centre ville a 10 minutes du chateau Chambre correcte calme assez grande avec balcon et minibar Parking pour auto Seul fausse note quand il pleut nous avons une remarque de pas trop marché dans le hall entrée ....
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Direktion op 30 jun 2023
Dear Jean PaulThank you for your review.We are happy that you liked our central location and look forward to your next visit.Best reagardsYour team of AZIMUT Hotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Walter

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Direktion op 23 mei 2023
Dear WalterWe are happy to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.Kind regardsYour team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Daniel

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Direktion op 31 mei 2023
Dear DanielThank you very much for your rating. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.Kind regardsYour team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Ralf

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nahe Burg und Altstadt/ Zentrum Freundlicher Empfang Großes Zimmer, etwas abgelebt
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Direktion op 11 mei 2023
Sehr geehrter Ralf,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir freueun uns, dass Ihnen unsere geräumigen Zimmer sowie unsere zentrale Lage zugesagt hat.Auf ein baldiges Wiedersehen dürfen wir hoffen.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom AZIMUT Hotel Nürnberg

8/10 – Goed

Anna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war sehr gut und sauber
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Direktion op 12 apr 2023
Sehr geehrte Anna,vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich wohl bei uns gefühlt haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom AZIMUT Hotel Nürnberg

8/10 – Goed

Gianluca

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il posto tranquillo e la gentilezza del personale
Reactie van Mr. Ehler / Direktion op 7 feb 2023
Dear GianlucaThank you for your comment. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.Kind regardsYour team of AZIMUT Hotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Hans-Joachim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehmen Atmosphäre
Freundliches schnelles und unkopliziertes Einchecken. Zimmer alles vorhanden, trotzdem nicht eng, Zimmer hell und angenehm. Frühstück extra dazu gebucht: Gutes Angebot
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Mr. Ehler / Direktion op 6 dec 2022
Sehr geehrter Hans-Joachim,vielen liebebn Dank für Ihre 10 Punkte Bewertung.Wir freuen uns, dass Sie sich rundum wohl bei uns gefühlt haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.Herzliche GrüßeIhr Team des AZIMUT Hotels Nürnberg

8/10 – Goed

Jens

4/10 – Matig

Gaby

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leider kein entspannter Aufenthalt....
Die Sauberkeit der Zimmer und des Bades sind okay. Das Personal beim Check in äußerst unfreundlich und zu keiner Hilfe bereit! Sehr lautes Zimmer! Frühstück okay
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Mr. Ehler / Direktion op 27 okt 2022
Sehr geehrte Gaby,danke für Ihre Bewertung.Wir freuen uns, dass Ihnen unsere geräumigen Zimmer gefallen haben.Jedoch der von Ihnen wahrgenommenen Mangel an Freundlichkeit an unserer Rezeption werden wir äußerst kritisch nachgehen, da wir 100 prozentige Kundenorientierung als Basis für all unsere Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter verstehen und ausnahmslos einfordern. Gerne würden wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch ganz von der Qualität unserer Dienstleistung überzeugen.Mit freundlichen GrüßenDie Direktion

8/10 – Goed

Ralf Hermann

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 10 okt 2022
Sehr geehrter Ralf,vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich wohl bei uns gefühlt haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.Mit freundlichen GrüßenIhr Team vom AZIMUT Hotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Lars Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glimrende hotel, fantastisk beliggenhed
Hotellet ligger få minutters gang fra kejserpaladset og den gamle by, som er en storslået oplevelse. Parkeringsforhold er gode og koster 10 euro per døgn. Hvis man er heldig, kan man parkere gratis ud for hotellet. Morgenmaden er god - service er i top. Vores værelse (nr. 219) var lidt mørkt - der kunne med fordel være en loftlampe. Tidlig morgen var noget støj/uro nede fra den p-plads som værelset vender ud imod.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mr. Ehler / Direktion op 19 okt 2022
Dear LarsThank you very much for your kind feedback. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.Best regardsYour team of AZIMUT Hotel Nuremberg

4/10 – Matig

Andy

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
PRO: Vicinanza al centro storico. Prezzo. Colazione ricca; Stanza grande; CONTRO: Pulizia della stanza solo su richiesta; Proprietà scortese; Infestazione da blatte; Cattivo odore nella stanza e nel bagno;
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 2 sep 2022
Dear AndyThank you for your review.We are happy that you enjoyed our rich breakfast buffet.But we very much regret that you were not shown the necessary kindness from our employees.Kindly be assured that we will follow up this issue very critically, as 100 percent customer orientation is main priority for all our team members. It would be our pleasure to welcome you again and fully convince you of the quality of our services on this occasion.Kind regardsYour team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Dieter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Lars Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glimrende hotel, storartet beliggenhed
Glimrende værelse, god service, døgnåben reception og vi var heldige at få fri parkering lige ud for hotellet. Centralt beliggende kun få minutters gang fra Kaiserburg og middelalderbyen. Stort udvalg af restauranter, cafeer og traditionelle udskænkningssteder. En meget spændende by, som er et genbesøg værd.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Direktion Azimut Hotel Nürnberg op 28 jul 2022
Dear Lars Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Best regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Direktion Azimut Hotel Nürnberg op 1 jul 2022
Dear Dirk Thank you very much for your 10 points rating. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit at AZIMUT. Best regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Alan

Positief: Netheid, personeel en service
Great place for a base.
If you want luxury, this is not for you. If you want amazing views of attractions from your window, this it not for you. If however you want a clean, comfortable bedroom with shower and a place to have a meal and use as a base very close to the city centre, THIS IS FOR YOU. The hotel have a modern feeling restaurant and reception area, the rooms and hallways however are looking a bit dated but we'll maintained and we'll kept. Best way I can describe it is a modern looking budget hotel with 80s / 90s decor. U bahn 5 mins walk, tram 5 minute walk, Castle 2 minutes walk. It's a bargain of a hotel. The only real complain I have is lack of air-conditioning. I can imagine it be really warm mid summer.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Direktion Azimut Hotel Nürnberg op 29 mrt 2022
Dear Alan Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Best regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Tufan Sabri

4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 25 jan 2022
Dear Tufan Sabri Thank you very much for your TOP rating. We were very happy about that. Hope we see you soon again. Best regards Your team from AZIMUT Hotel Nürnberg

10/10 – Uitstekend

Ceyhun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 27 jan 2022
Dear Ceyhun Thank you very much for your TOP rating. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Best regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

jude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
location very good,hotelvery clean.easy to get to any part of the old city. did not like hotel manager attitude,
19 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 27 jan 2022
Dear Jude Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Best regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Paula

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotels location is its main selling point. Close to old town and castle. The rooms were a good size. Beds were comfortable. The continental breakfast was fine. The staff were pleasant and professional. Amenities were closed due to covid which isnt the hotels fault. Good value for money. The hotel is dated in terms of furnishings and decor but overall would recommend this hotel for a short break in lovely Nuremberg.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 27 jan 2022
Dear Paula Thank you very much for your kind feedback. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Kind regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

10/10 – Uitstekend

Szymon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecam
Hotel bardzo w porządku, czysto, schludnie, miło.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 24 nov 2021
Dear Szymon Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to see that you fully enjoyed your stay with us and look forward to your next visit. Best regards, Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein einziger Negativpunkt
Der Frühstücksraum hatte zu wenig Plätze. Am Wochenende mussten Hotelgäste warten (Schlange stehen oder umkehren). Ansonsten waren wir mit dem Hotel sehr zufrieden. Es war ruhig, die Betten bequem, die Bedienung freundlich und die Lage des Hotels war gut.
10 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Die Direktion / AZIMUT Hotel Nürnberg op 25 nov 2021
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Allerdings bedauern wir sehr, dass es während Ihres Besuches zu Engpässen in unserem Restaurant gekommen ist, sind aber sicher, Ihnen diesen Bereich bei Ihrem nächsten Besuch in angenehmerer Atmosphäre präsentieren zu können. Auf ein baldiges Wiedersehen dürfen wir hoffen. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Team des AZIMUT Hotels Nürnberg

8/10 – Goed

María del Rosario

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

María del Rosario

5 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice located. walkable distances . it was ok but it was not my favorite
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Direktion Azimut Hotel Nürnberg op 19 okt 2021
Dear Claudia Thank you very much for your feedback. We are glad that we were able to meet your expectations and hope to see you again soon. Kind regards Your team of AZIMUT Hotel Nuremberg