Niseko Grand Hotel
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant en gratis vervoer van/naar de skipistes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Niseko Grand Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Tatami room) laden

Traditionele kamer (Japanese Tatami room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Western Style) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

412 Niseko, Niseko, Hokkaido, 048-1511
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 966 beoordelingen
De prijs is € 89
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Niseko Grand Hotel
Niseko Grand
Niseko Grand Hotel Hotel
Niseko Grand Hotel Niseko
Niseko Grand Hotel Hotel Niseko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Niseko Grand Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Takeshi
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takeshi
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YUUICH
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUUICH
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prince Hotel

Omar
7 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
CHEUK TUNG
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Personeel en service
CHEUK TUNG
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Xian Qi, Seattle
10 mrt 2025
Xian Qi
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Miyoko
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyoko
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
2 mrt 2025
Ashley
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Rao
22 feb 2025
Rao
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Bruce
20 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KAKERU
15 feb 2025
KAKERU
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Kelsie
14 feb 2025
Kelsie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nolan
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nolan
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
curran
9 feb 2025
curran
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
9 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Eonpyo
Reisde met familie
3 feb 2025
겨울 니세코
Eonpyo
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Takuro
1 feb 2025
Takuro
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Hiromi
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiromi
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher, Tualatin
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
David hsien wei
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David hsien wei
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Roshelle Han
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roshelle Han
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Madeleine
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madeleine
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Katherine, Ashgrove
Reisde met partner
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Katherine
3 nachten verbleven in december 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Autoverhuur
Pakketten