M Hotel
Hotel met een lokale shuttleservice, op 2 minuten stappen van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Fotogalerie voor M Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 138
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Suite, niet-roken laden

Suite, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

170-145 Aza Yamada, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Over deze accommodatie
M Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Midtown Niseko
Midtown Niseko
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 210 beoordelingen
De prijs is € 73
3 dec - 4 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.00 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 35000 per voertuig (enkele reis)
- Betaald parkeren: JPY 1500 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
M Hotel Kutchan
M Kutchan
M Hotel Hotel
M Hotel Kutchan
M Hotel Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over M Hotel
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
9,6
Locatie
8,8
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yiu Hong
Reisde met een groep
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yiu Hong
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Laura
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Right in the action - for better or worse
Laura
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Naronksak, Los Angeles
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naronksak
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
22 dec 2024
Mark
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lester
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lester
8 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ziv
Reisde met een groep
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice basic hotel, friendly staff
Ziv
5 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Miguel
27 feb 2024
Positief: Personeel en service
Miguel
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jack
Reisde met partner
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
10 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Juver
27 jan 2024
Over-priced
Juver
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Shin Fung
Reisde met partner
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin Fung
3 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
KA CHUN
22 jan 2024
KA CHUN
7 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Mark
20 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Mark
11 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5/5 stay
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Traci
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traci
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Chris
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niseko Stay
Chris
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 feb 2020
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
john
7 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
'M'hotel where 'M' stands for mediocre.
john
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jan 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kenneth
2 nachten verbleven in december 2019








