Akazora
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 4 minuten stappen van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Fotogalerie voor Akazora





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio (1 Double Bed or 2 Single Bed) laden

Studio (1 Double Bed or 2 Single Bed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Airconditioning
Verwarming
Wasmachine
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudig appartement (Standard 1 bedroom,1Doubleor2Single) laden

Eenvoudig appartement (Standard 1 bedroom,1Doubleor2Single)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Airconditioning
Verwarming
Wasmachine
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Premium appartement, 1 slaapkamer, niet-roken (1 Double Bed or 2 Single Bed) laden

Premium appartement, 1 slaapkamer, niet-roken (1 Double Bed or 2 Single Bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Airconditioning
Verwarming
Wasmachine
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Premium appartement (Premium 2 Bedroom,2Double or 4Single) laden

Premium appartement (Premium 2 Bedroom,2Double or 4Single)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Airconditioning
Verwarming
Wasmachine
Bidet
Haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1chome 6-12 Niseko Hirafu 2Jo, Abuta, Kutchan, Hokkaido, 044-0089
Over deze accommodatie
Akazora
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 991 beoordelingen
De prijs is € 93
17 nov - 18 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.00 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Opgelet: de skishuttleservice is alleen beschikbaar in de periode 1 december - 31 maart.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akazora
Akazora Aparthotel
Akazora Aparthotel Kutchan
Akazora Kutchan
Akazora Japan/Hokkaido - Kutchan-Cho
Akazora Hotel
Akazora Kutchan
Akazora Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Akazora
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Aryza Mae
Reisde met een groep, Reisde met partner
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aryza Mae
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
17 mrt 2024
Jeff
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
marc
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marc
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met familie
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
10/10 – Uitstekend
SACHIKO
16 aug 2023
SACHIKO
7 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
CHING HSUAN
Reisde met familie
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHING HSUAN
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
doogoo
Reisde met familie
7 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at Akazora
doogoo
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met een groep
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
5 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Chester
Reisde met een groep
22 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chester
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
DUANGPEN
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DUANGPEN
10/10 – Uitstekend
YOSUKE
Reisde met familie
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お世話になりました
YOSUKE
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Gregory
8 mrt 2022
Gregory
4 nachten verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Takaki
26 feb 2022
Takaki
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
連泊時、ゴミだけは回収してほしいです




Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
ともこ
Reisde met familie
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともこ
3 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Nicholas Clay
Reisde met familie
13 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, service; cheap furnishings
Nicholas Clay
6 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
michi
13 jan 2022
michi
2 nachten verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
YU
4 jan 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
YU
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Toshiko
Reisde met familie
26 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiko
6 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Miho
17 aug 2021
Miho
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Makoto
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Summer vacation in Niseko
Makoto
6 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Yoshihiro
Reisde met familie
29 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshihiro
2 nachten verbleven in juli 2021








