Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer (Japanese Style, Main Building ) laden

Familiekamer (Japanese Style, Main Building )
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer, bijgebouw (Japanese Style) laden

Familiekamer, bijgebouw (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gelegen in een bijgebouw
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 Honcho, Nikko, Tochigi, 321-1434
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nikko Toshogu Koyoen
Nikko Toshogu Koyoen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 126 beoordelingen
De prijs is € 120
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Nikko Green Natsukashiya Fuwari
Green Natsukashiya Fuwari
Natsukashiya Fuwari Hotel Nikko
Nikko Green Hotels Natsukashiya Fuwari
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari Hotel
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari Nikko
Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nikko Green Hotel Natsukashiya Fuwari
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Kory
29 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kory
2 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2021
お手頃
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Grace
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Bill
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bill
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Ally, Sydney
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ally
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可もなく不可もなく。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
J, Thailand
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018