167 Avenue Joseph Bougearel, Vence, Alpes-Maritimes
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 210 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
80
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 210 beoordelingen" "
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 210 beoordelingen" "
6 - Redelijk
35
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 210 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 210 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vriendelijk en behulpzame beheerder
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jun 2015
rustig hotel mooie locatie voorzien van zwembad
Absolute aanrader in Vence bovenop de berg staat dit hotel voorzien van 18 kamers en een zwembad. Gastvrije ontvangst,nette kamer. Tip Vence is een gemoedelijk dorpje met veel eetgelegenheden en wil je erop uit. Neem dan de bus naar Nicr ritje kost 1,50 euro en uitzicht onderweg is spectaculair!!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
francofiel, vence
14 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Aardig hotel dicht bij de binnenstad van Vence.
Wij maakten vanuit Miramar vele tochtjes naar bijvoorbeeld:
Cap ferret, Eze, La tourrettes, Col de Loup, Goudon, Haut Gagnes, Gagnes sur mer, Nice, St Paul de Vence, Antibes etc. Genoeg te doen.
francofiel
6/10 – Redelijk
victoria
7 apr 2024
It was “ok”.
victoria
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
FLORENCE
Zakenreiziger
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel de charme
Un hôtel plein de charme ou on se perçoit dans les années 1900. une très bonne adresse ou les hôteliers sont très sympathiques
FLORENCE
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
FLORENCE
Zakenreiziger
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hôtel qui vaut le détour
Un endroit avec beaucoup de charme une vue extraordinaire, des hôteliers charmants. Avec des restaurants autour.
FLORENCE
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Bonnie
Reisde met partner
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful terrace & view.
Bonnie
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Ulrich
3 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ingen wifi og meget slidt værelse. Gulvtæppe uhygiejnisk - meget slidt.
Pragtfuld udsigt og venlig ejer der gav rabat da vi ikke fik det værelse vi havde bestilt m balkon. Vi brugte kun hotellet for at sove.
Ulrich
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jacqueline, Windsor
Reisde met partner
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A family runs Hotel Miramar, and they are very charming and helpful. The hotel is like visiting your favorite grandmother's home, charming, quirky, and old. This is the real France, with its modest discomforts and idiosyncrasies. Excellent location to visit the area - we did several amazing hikes and visited Tourette sur Loup and Vence. We especially enjoyed the beautiful terrace with its fantastic views. We enjoyed a great dinner on the terrace of prepared food and ordered a few glasses of wine from the bar. Would happily stay here again.
Jacqueline
2 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Penelope, Bristol
17 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was truly awful.
We have been touring France and everyone we have met has been kind and helpful. The owner was aggressive and would not communicate in English.
There was only one room left when we booked. This was room 6. It was dirty (eg a corner of the room was disgustingly full of spiders and I think I got flea bites from the carpet). There were no accessible electric points in the room. It was old and wallpaper cracked. There was a fan but it was huge and took up most of the room. Seems other rooms may be better but do not stay in this room and Expedia, please stop selling. We left why did not stay here.
Penelope
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
OSCAR
10 sep 2023
OSCAR
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Marie José
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super accueil hôteliers très sympa.
Nuit tres chaude mais la canicule oblige, terrasse magnifique et prendre son petit-déjeuner avec cette vue c est le top !
Marie José
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Markus
23 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very dated throughout. Carpeting should have been replaced a long time ago. There are also no fans nor any air conditioners available. When I turned on the faucet for the sink, a bunch of nasty stuff started bubbling out through the drain in the shower. I would not stay here again nor would I recommend this place to my friends or relatives.
Markus
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Virginie op 23 aug 2023
MadameAprès avoir eu un comportement inadmissible dans mon hôtel, et avoir gêné l’ensemble des autres clients avec votre bruit et votre irrespect, comme vous n’avez pas apprécié les remarques que je vous ai faites vous m’avez promis en retour de me massacrer sur les réseaux sociaux, vous l’avez déjà fait, j espère que cela vous fait plaisir mais cela ne changera pas grand-chose par rapport aux clients qui consultent les avis et qui voient les autres commentaires de qualité notant la qualité de notre Hotel. La mauvaise hygiène, c’est vous qu’il l avez laissée quand vous êtes partis la chambre étant dans un état déplorable, et j’ai d’ailleurs avisé expedia de votre comportement. Pour info, dans la liste des avis, une personne juste avant vous dans la même chambre a mis une notation de 10
10/10 – Uitstekend
GERARD
10 aug 2023
GERARD
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Cédric
7 aug 2023
Cédric
2 nachten verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kent Høstgaard
5 aug 2023
Kent Høstgaard
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Nicolas
26 jul 2023
Nicolas
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Marie
22 jun 2023
Marie
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
18 jun 2023
Jean-Marc
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kevin
17 jun 2023
Kevin
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Helen Louise
11 jun 2023
Helen Louise
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Thibault
6 jun 2023
Thibault
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Jeanette
1 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful inn in a lovely location. Comfortable rooms and generous breakfast. Hosts can be a little unresponsive but overall a terrific stay
Jeanette
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
Reisde met familie
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Marc
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Uwe, Zwickau
Reisde met partner
17 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage: Sehr ruhig mit fantastischen Ausblick auf die Berge und das Meer gelegen.
Zimmer: Saubere, nostalgische und geräumige Zimmer verschiedener Kategorien. Pflegeprodukte vorhanden. Betten sehr gut. Wir haben ein Zimmer Upgrade bekommen. Herzlichen Dank!
Service: Kompetentes und aufmerksames Personal. Frühstück gut. Auf Allergien (Laktoseintoleranz) wurde nicht reagiert, trotzdem bei Buchung mit angeben. Man wird aber trotzdem satt!
Kommunikation: WLAN gut, stabile Bandbreite.
Uwe
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Christian
24 apr 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für uns enttäuschend und einmalig
Personal spricht kein Englisch oder Deutsch. Kommunikation nicht möglich. Keine Info zu möglichem Frühstück oder die Zugangsdaten zum Hotel. Info zur kaputten Toilette wurde ignoriert. Treppen Stufen aus Marmor gebrochen und lose. Hotel ist in die Jahre gekommen. Ohne Lift und ohne AC.
Christian
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Miramar op 24 apr 2023
HerrSie haben in letzter Minute ein kleines erstklassiges Zimmer reserviertSobald Sie Ihre Reservierung vorgenommen haben, habe ich Ihnen geantwortet, dass es sich um ein sehr kleines Zimmer auf der Parkplatzseite ohne Klimaanlage handelt, und Sie haben gefragt, ob Sie in Ordnung sindSie haben mir keine Antwort gegeben, alle Wegbeschreibungen zum Hotel stehen auf der Website, eigentlich an die Person an der Rezeption, spricht kein Deutsch, spricht aber Englisch und Italienisch.Zur Zeit haben wir nicht alle unsere MitarbeiterDa das Hotel voll war, sagte ich Ihnen, dass Sie, wenn das Zimmer nicht zu Ihnen passt, ein anderes Hotel wählen könnten, aber Sie lieber in einem sehr attraktiven übernachten würdenHotel Miramar
10/10 – Uitstekend
sylvain
Zakenreiziger
20 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conforme
Très bon séjour
sylvain
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-louis
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petit we en amoureux
Jean-louis
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Hans
14 nov 2022
Hans
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Luca
Reisde met familie
1 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luca
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Christine
Reisde met een groep
25 sep 2022
Negatief: Netheid
Shabby chiique, more shabby shabby. Good clean towels when needed. The pool opens late atc10am ? Breakfast nit cheap.views fantastic. Great if driving. Not bad situated 12 mins walk to town. Lovely medieval
village.
Christine
7 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
James
11 jul 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Patrik
10 jul 2022
Patrik
6 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
ANGELO
8 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vue imprenable
Première chose que l'on note en arrivant : la situation de l'hôtel. Vue imprenable sur les monts Baous et Vence à ses pieds. Vue sur la mer au loin. Le propriétaire est très sympathique. Quel plaisir de prendre son petit déjeuner sur la terrasse avec une telle vue.
Gros bémol cependant : l'hôtel a besoin d'être totalement rénové, il ne correspond plus aux standards de confort d'aujourd'hui. Dommage car cet hôtel possède un énorme potentiel.
ANGELO
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Daniel op 8 jul 2022
Madame Monsieur
Merci pour votre commentaire et bonne notation. Concernant la rénovation, je vous précise que nous faisons tous les ans des travaux de peintures, moquettes, et mobilier, mais nous le faisons pour garder un esprit à ce bâtiment provençal et peut être que vous préférez des murs blancs et meubles formica standardisé . Cette décoration un peu "vintage", plait beaucoup car cela ne se retrouve pas partout et allie l art avec les fresques sur les murs à la Ville de Vence cite des arts ...
L hôtel est pour les Clients qui aiment encore l authentique ..
Bien a vous
Hotel MIRAMAR
10/10 – Uitstekend
Patrick, Los Angeles
Reisde met familie
24 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple, beautiful, convenient, what else!
Patrick
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Jesper
21 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Jesper
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Edwige
29 apr 2022
Edwige
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Aurelien
20 apr 2022
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rapport qualité prix ok
Hôtel would need to be renovated. Getting old.
View is stunning
Aurelien
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Daniel op 2 mei 2022
Dear Mrs Mr
Thanks for your review, you took a small rom at first price 48 euros per night, so its not at this price the best room and perhaps you was disapointed of this, because the room you had was renovated this winter...After the building is a anciant manor and we keep the spirit of this with provencale paintings. Prehaps you preafer the walls all white.. Kinds Regards
Miramar
10/10 – Uitstekend
Stephane
3 apr 2022
Stephane
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
mederic
Zakenreiziger
11 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mederic
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
philippe
23 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres agréable
Très agréable
philippe
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
mélissa
20 jan 2022
mélissa
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Florence
Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Florence
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Theepika
Reisde met partner, Reisde met familie
2 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place for vacation. They have the amazing view from the 3rd floor window. Nature lovers would love this place to stay. Very classy interior design with the old hotel. Love the stay here.
Theepika
3 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Tatu
Zakenreiziger
9 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatu
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr schöne Lage , sehr freundliches Personal , bräuchte aber eine Renovierung. Zimmer ziemlich hellhörig
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Gloria
Reisde met een groep
18 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel Miramar - Vence
Quiet hotel in a residential neighborhood about 30 minutes from Nice. Reminded me of Amalfi coast in Italy. Or Hawaii. Dated hotel but homey n clean with very beautiful gatdens. Hotel offered breakfast for 12 euro which we availed of. Had breakfast outdoors on the terrace overlooking the house-dotted hillside with a magnificent mountain view. It rained for two nights only in the evenings and the air was simply clean and crisp. There is a small pool which I doubt if guests ever used. If you dont mind the narrow streets n uphill winding drive, the place is stunningly beautiful. I don't mind staying there even for a week. Wifi was good for the 2 days we were there. Staff was very helpful. Spoke English.
Gloria
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Rafal
Zakenreiziger
11 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Really nice view but interior refurbishment
Nice and quiet place with spectacular view. However it gets quite loud in late morning when children are at school and in the evenings, when old boys have their football practice. Within a walking distance to a supermarket. Lovely outside sitting area where you could either relax with beverage or sit with your laptop and do work. Room did not have a kettle, tea, coffee nor mugs or glases but you can get it from the breakfast area upon request. Staff was very helpful.
Rafal
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Joen
Reisde met familie
24 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet var nedslidt, og trænger i den grad til at blive sat istand. Udendørsfaciliteterne var triste, og man kunne med fordel starte med at smide gamle møbler ud... Hotellets bar havde ikke de drikkevarer, der stod på menukortet. Der var desuden sjældent personale tllstede hverken i baren eller generelt på hotellet. De 2 ansatte (ejere?) var sjældent at finde. Den ene talte kun fransk, og syntes vist mest vi var til besvær.
Morgenmaden var daggammel og trist.
Alt i alt ikke et sted, jeg ville komme igen.
Positivt: fin beliggenhed, gode senge, rent sengetøj og håndklæder. Fin pool.
Joen
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Daniel op 24 jul 2021
Meget overrasket over din kommentar, især i betragtning af din adfærd under dit ophold.
Du har allerede reserveret et meget lille standard dobbeltværelse til første pris til nettoprisen på 67 € i midten af juli.. Hvis du ville have et større værelse med mere bekvemmelighed, kunne du spørge mig og betale lidt mere. . .
Da du reserverede, fortalte jeg dig, at det var et lille værelse i første pris sidehave, og jeg gav dig havudsigt side for at behage dig.
Du er aldrig kommet til baren for at bede om drinks, aldrig er du kommet til terrassen eller til morgenmad, som du ikke havde. . . også jeg kan ikke se, hvordan du kan gøre nogen kritik af denne ene
Du var næsten væk hele dagen, så du kunne ikke vide, om vi var der eller ej
Tilsvarende når du fik at vide hej du ikke svare, og da jeg så dig, jeg spurgte dig, om alt var okay, og du bekræftede for mig, at ja..
JVi er på hotellet fra morgen til 6:30 til aften 20 timer for service og bar
Jeg tror, du er klar over, at hoteller har oplevet en meget vanskelig periode med covid især de små, og at hvis du vil have mere service, er det nødvendigt at gå til meget større hoteller, der har råd til at have mere personale
Mit hotel er et typisk familiehotel værdsat af mange mennesker og a priori ikke af dig
Bare for information er dit værelse blevet totalrenoveret
Måske kan du ikke lide denne type dekoration... c er dit valg
din
Hotel Miramar