Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Thanks Hotel





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

29 , Jalan Pekaka 5, Taman Pekaka, Nibong Tebal, Penang, 14300
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

OYO 90855 Vince Villa
OYO 90855 Vince Villa
- Airconditioning
- Receptie 24/7
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 2.00 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Thanks Hotel Sungai Jawi
Thanks Hotel
Thanks Sungai Jawi
Thanks Hotel Nibong Tebal
Thanks Nibong Tebal
Thanks Hotel Hotel
Thanks Hotel Nibong Tebal
Thanks Hotel Hotel Nibong Tebal
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Thanks Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 nov 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Suhaila
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suhaila
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jun 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Raja
Zakenreiziger
10 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
Raja
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Eileen, Ipoh
Reisde met een groep
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eileen
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Jasmine
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasmine
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Satisfactory
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Sherry
1 jan 2019
Sherry
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
de sheng
25 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad experiance
de sheng
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Zainab, Nibong tebal
5 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zainab
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Dongdong
20 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dongdong
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
SADDAM
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good place to stay in
SADDAM
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Miguel el Tati
5 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miguel el Tati
1 nacht verbleven in april 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid! Can get better place for the price!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
William San
10 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel will doing renovation and spider web on bed!
William San
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
HWA LUAN
28 aug 2017
HWA LUAN
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Wong
19 jul 2017
Positief: Personeel en service
Single business traveller
Wong
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thumbs up
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Rafi, Kuala Lumpur
4 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Quite environment.
Rafi
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 dec 2016
Convenient and value for money
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer