Ramada by Wyndham Milton Keynes

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan een meer met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ramada by Wyndham Milton Keynes

Bar (ter plaatse)
Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi
Lobby
Serveert lunch en diner
Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Kamer, Meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 13 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Executive tweepersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jct 14-15 - M1 Northbound, Newport Pagnell, England, MK16 8DS

In de buurt

  • Gullivers Land - 4 min. rijden - 5.4 km
  • Milton Keynes Theatre - 5 min. rijden - 7.7 km
  • Central Milton Keynes Shopping Centre - 5 min. rijden - 7.6 km
  • Xscape - 5 min. rijden - 7.3 km
  • National Bowl - 7 min. rijden - 11.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Fenny Stratford - 11 min. rijden
  • Londen (LTN-Luton) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Favorite Chicken Great Linford - ‬5 min. rijden
  • ‪Capadocia - ‬3 min. rijden
  • ‪The Cannon - ‬3 min. rijden
  • ‪The Dove - ‬2 min. rijden
  • ‪Big Jays Smokehouse & Grill - ‬17 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ramada by Wyndham Milton Keynes

Hotel vlak bij National Bowl
Bij Ramada by Wyndham Milton Keynes zijn er de volgende voorzieningen: dagelijks een gratis receptie, een terras en een tuin. Het plaatselijke restaurant Junction Restaurant serveert lunch en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een vergaderruimte
  • Een feestzaal, geldautomaat/bankservice en gratis kranten
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de prijs-kwaliteitsverhouding en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 101 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals aparte zitruimtes, bovenop extra's zoals gratis wifi en gratis kranten. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Recyclage en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en douches
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, gratis kinderbedden en waterkokers

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (GBP 5 per dag)
  • Parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 10.30 uur in het weekend: GBP 11 voor volwassenen en GBP 5 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Junction Restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Gratis babybed
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan een meer
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Apart zitgedeelte
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je via de autosnelweg aankomt, neem dan vooraf contact op en vraag om de toegangscode.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van GBP 20.00 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur), naast een eenmalige schoonmaaktoeslag van GBP 75.00
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 16 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 11 voor volwassenen en GBP 5 voor kinderen
  • Betaald parkeren (openlucht): GBP 5 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20.00 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur), plus GBP 75.00 eenmalige schoonmaakkosten
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Days Inn M1
Days Inn M1 Hotel
Days Inn M1 Hotel Milton East Keynes
Ramada Milton Keynes Hotel
Days Inn Milton Keynes East - m1 Hotel Newport Pagnell
Days Inn Newport Pagnell
Ramada by Wyndham Milton Keynes Hotel
Ramada by Wyndham Milton Keynes Newport Pagnell
Ramada by Wyndham Milton Keynes Hotel Newport Pagnell

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ramada by Wyndham Milton Keynes?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 20.00 per huisdier, per verblijf. Er wordt tevens een toeslag van GBP 75.00 aangerekend. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Ramada by Wyndham Milton Keynes voor parkeren?

Parkeren kost GBP 5 per dag.

Hoe laat kan ik bij Ramada by Wyndham Milton Keynes inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Tegen een bedrag van GBP 10.00 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Ramada by Wyndham Milton Keynes uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van GBP 10.00 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Ramada by Wyndham Milton Keynes?

Dit hotel ligt aan een meer, op 5 km afstand van Wake MK, Gullivers Land en Bradwell Windmill. Ook Willen Observation Wheel en Willen Lake liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Ramada by Wyndham Milton Keynes

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 271 van 943 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 309 van 943 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 177 van 943 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 96 van 943 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 90 van 943 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Laurence

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very good value for money

The beds are comfortable and the whole place was very clean. On-site catering available, which is practical as the hotel is not located in the town centre. Breakfast a little expensive for what it includes. Friendly staff.
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Mark

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beds were fine, but property was old and not very clean. Stains in carpet, fungus in bathroom.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie locatie voor een overnachting op doorreis. Bedden waren ok en de kamer was proper. Helemaal ok voor 1 nacht.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Katie

Reisde met familie
Positief: Netheid
We had a good stay, other than it being far too hot! We really appreciated the fan although it was very loud . Too loud to use through the night. If it was cooler it would have made a big difference to our stay. Lovely staff 👌
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Gemma

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service
Glad to report that there were no hidden parking charges at the hotel. And you can also get back onto the M1 South without having to go up to J15 and turning round.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

nicholas

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was fine. nice staff location was what you would expect for a rest stop
6 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

William

2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Clare

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

wonderfully horrifying

Overall, value good and location good for our short trip. Breakfast tasty. However: 1. Staff seemed disengaged and not customer focused. took 6 mins to pour a pint of guinness. Asked for an extra towel for which they had to be reminded twice and it took some significant time to obtain. 2. In need of significant upgrade, carpets grotty, Rooms malodorous, Bed so hard you could feel the springs through it- if your going in the near future decline room 0005. 3. Unexpected parking charge that we were not pre warned about. 4. Coffee at breakfast undrinkable 5. lots of debris on the lawn including cigarette bits and spoons that looked like they had been used for drug taking.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The £5 a night parking charge surprised me, perhaps I missed this when reading your website. Also, the barrier preventing me driving into the car park was down thus, I could not drive in. Apparently there is a 4-digit code to enter. Again, I don’t remember reading about that on your website. In any case, surely that 4-digit code should be texted or emailed to guests prior to their arrival. So, my initial impression of the hotel was not good. However, the room is excellent thanks to the wonderful Nadia and the young man on reception was amazingly brilliant! Great, great staff here!!!
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Victoria

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Oluwatosin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Affordable

Convenient and affordable
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Charlotte

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Vicky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect for a quick trip

Easy check in, room as expected, clean and had everything we needed, just no spare pillows available when my son wet the bed in the middle of the night and we needed a new one for him
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Angie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Weekend away

Convenient location for our needs.Clean and comfortable,with good hot shower
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

AVOID

Rang to cancel our reservation 48 hours before with no email or text to actually confirm this! Rang them 3 times and still waiting for a refund 2 weeks later! Stayed at the Ramada many times before this and now will stay elsewhere!
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Reisde met familie
Absolutely disgusting customer service, having booked this weeks before our trip, we were called less than 24hrs before with them cancelling our reservation. They made false promises when I told them I was unhappy about it. Based on my experience, I wouldn’t recommend that you book with this hotel just in case it happens to you too and then having to find a hotel at double the price in less than 24hrs.
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Johnathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Scott

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024