Hotel Ohruri Nasu Shiobara
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Nasushiobara
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Ohruri Nasu Shiobara





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

815-3 Shiobara, Nasushiobara, Tochigi-ken, 329-2921
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

YU-FURI NASU-SHIOBARA
YU-FURI NASU-SHIOBARA
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Spelletjeskamer
8.0 van 10, Zeer goed, 354 beoordelingen
De prijs is € 54
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ohruri Nasu Shiobara
Hotel Ohruri Nasu
Ohruri Nasu Shiobara
Ohruri Nasu
Ohruri Nasu Shiobara
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Hotel
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Nasushiobara
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Hotel Nasushiobara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ohruri Nasu Shiobara
Beoordelingen
6,8
6,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
hiroya, Yokohama-City
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroya
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
yoshihiro
Reisde met partner
12 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshihiro
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chiemi
Reisde met familie
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiemi
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
AKIO
9 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お勧めしません。
AKIO
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
無料貸し切り露天風呂あり!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Ichiro
4 dec 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉は素晴らしい
Ichiro
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
nobuhiro
8 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
露天が空っぽ
nobuhiro
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Sanaa, 茨城県
9 jul 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安いけど
Sanaa
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mei 2018
Positief: Personeel en service
コスパに優れる温泉ホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
dai, tokyo
1 mei 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
値段相応のホテル
dai
6/10 – Redelijk
あねぼん, さいたま市
21 sep 2016
Negatief: Personeel en service
あねぼん
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jul 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
再訪無し
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
16 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer