Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Styles Nagoya





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Nagoya Prince Hotel Sky Tower
Nakamura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 165
15 jul - 16 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-22-24 Meieki Nakamura-ku, Nagoya, Aichi, 4500002
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Royal Park Canvas Nagoya
The Royal Park Canvas Nagoya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 78
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 voor volwassenen en JPY 1250 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Nagoya Hotel
ibis Styles Nagoya Nagoya
ibis Styles Nagoya Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Nagoya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Feysal
Reisde met partner, Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Feysal
8 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
DUOK-JOON
Reisde met een groep
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DUOK-JOON
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Vicky
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicky
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
VIVIANE
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Personeel en service
VIVIANE
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HUANG-YAO
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HUANG-YAO
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Carlo
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Tomofumi
14 jun 2025
Tomofumi
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jasmine
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmine
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
María José
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
María José
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
walter
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
walter
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Akiko Imairi
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko Imairi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shuiti
Zakenreiziger
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuiti
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
AYANA
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYANA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ITZEL NAYELI
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ITZEL NAYELI
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
parisa
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
parisa
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Yumiko
27 apr 2025
Yumiko
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Maria, Buenos Aires
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
PO TING
15 apr 2025
PO TING
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth, Abbotsford
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Veronica
14 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Veronica
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Toshiyuki
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lisuel
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisuel
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hannah
1 nacht verbleven in april 2025