Courtyard by Marriott Nagoya
Hotel met een restaurant, op wandelafstand van Osu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Nagoya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 147
4 aug - 5 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Premier kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Premier kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Premier kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, niet-roken, hoek laden

Suite, 1 kingsize bed, niet-roken, hoek
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken laden

Deluxe kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een sofabed
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Nagoya Prince Hotel Sky Tower
Nakamura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 165
15 jul - 16 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-17-6, Sakae, Naka-ku, Nagoya, 460-0008
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Nagoya
Hilton Nagoya
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 158
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3700 voor volwassenen en JPY 1800 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2200 per dag (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Courtyard by Marriott Nagoya Hotel
Courtyard by Marriott Nagoya Nagoya
Courtyard by Marriott Nagoya Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Courtyard by Marriott Nagoya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hyun Pil
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyun Pil
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mercy
22 mei 2025
Mercy
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TAEKO
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAEKO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eiichi
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiichi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hiroyuki
Reisde met familie en kleine kinderen
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiroyuki
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chan Young
23 mrt 2025
Chan Young
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Masanori
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masanori
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhiro
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kazuhiro
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
TOMONORI
13 mrt 2025
TOMONORI
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gim Hong
Reisde met een groep
4 mrt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gim Hong
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KANAMU
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
KANAMU
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tomomi
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomomi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ai chun
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ai chun
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good Hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
TAKESHI
3 feb 2025
TAKESHI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JAE SEOK
27 jan 2025
JAE SEOK
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Medy
Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Medy
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pak Kee
Reisde met familie
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pak Kee
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
shinsuke
9 jan 2025
shinsuke
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhiko
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pak Kee
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pak Kee
4 nachten verbleven in december 2024