Maruka Ryokan
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Warmwaterbron Yudanaka
Fotogalerie voor Maruka Ryokan





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
19 nov - 20 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Hanasho-bu) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Hanasho-bu)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Wakakusa, kasumi) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Wakakusa, kasumi)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3109, Hirao, Yamanouchi, Nagano-ken , 381-0401
Over deze accommodatie
Maruka Ryokan
Gelijkaardige accommodaties

Koishiya Ryokan
Koishiya Ryokan
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 136 beoordelingen
De prijs is € 124
2 dec - 3 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maruka Ryokan Yamanouchi
Maruka Yamanouchi
Maruka Ryokan Ryokan
Maruka Ryokan Yamanouchi
Maruka Ryokan Ryokan Yamanouchi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maruka Ryokan
8,8
Uitstekend
8,0
Netheid
9,2
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Milou
6 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderfull experience

Milou
10/10 – Uitstekend
paola
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
paola
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kiana
Reisde met partner
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiana
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
EMANUELA
20 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten




EMANUELA
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ASAFUMI
1 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ASAFUMI
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sanae
14 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Sanae
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Lucas
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Skylar
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Skylar
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Noriko
19 apr 2025
Positief: Comfort kamer

Noriko
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Lyman
Reisde met een groep
25 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lyman
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Arnie
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maruka Rtokan
Arnie
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Holly
28 sep 2024
Holly
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
yuki
Reisde met een groep
6 aug 2024
Positief: Personeel en service
yuki
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
CCA
Reisde met familie
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
CCA
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Metin
Reisde met familie
27 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Metin
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Pierre
Reisde met partner
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jamie
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous stay and fantastic hosts.
Jamie
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Douglas
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing feel
Douglas
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Serena
Reisde met partner
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serena
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
PuiPui Davila
27 okt 2023
PuiPui Davila
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Yuki
1 okt 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
laurent
Reisde met familie
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
laurent
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Hiu Fai Alexandra
Reisde met een groep
17 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiu Fai Alexandra
1 nacht verbleven in mei 2023








