Smile Hotel Nabari
Hotel in het centrum in Nabari, met een 24-uurs receptie, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor Smile Hotel Nabari





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, roken laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, roken laden

Eenvoudige Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

37-1 Marunouchi, Nabari, Mie, 5180718
Over deze accommodatie
Smile Hotel Nabari
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Route Inn Nabari
Hotel Route Inn Nabari
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 290 beoordelingen
De prijs is € 110
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 800 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 600 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Nabari Hotel
Smile Hotel Nabari Nabari
Smile Hotel Nabari Hotel Nabari
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Smile Hotel Nabari
7,6
Goed
7,4
Netheid
7,2
Voorzieningen
7,8
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
6,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 dec 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
??
1 sep 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
HIROSHI
11 aug 2025
HIROSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
タカシ
24 jul 2025
Positief: Netheid
タカシ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NAOTSUNE
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
NAOTSUNE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tetsuro
18 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Taishi
Zakenreiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taishi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
?????
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?????
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Makoto
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lauriane
Reisde met familie en kleine kinderen
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauriane
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takayuki
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめできるホテルです。
Takayuki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
りょう
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りょう
23 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
chikaco
Reisde met familie
20 nov 2024
Positief: Netheid
chikaco
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yoshikazu
Zakenreiziger
18 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshikazu
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
HIROMI
7 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Isamu
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isamu
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Gina
Reisde met partner
30 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gina
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yohsuke
Zakenreiziger
22 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yohsuke
4 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Masako
3 okt 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
MASAKATSU
22 jul 2024
MASAKATSU
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
TSUTOMU
Reisde met familie
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TSUTOMU
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
kouji
27 apr 2024
kouji
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Isao
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Isao
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
TSUTOMU
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TSUTOMU
1 nacht verbleven in maart 2024








