Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel La Résidence N'Djamena





Overweeg een verblijf bij Hôtel La Résidence N'Djamena en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een poolbar en een terras. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, La Brasserie, serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een wasserij zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Klassieke studio, 1 queensize bed, niet-roken laden

Klassieke studio, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Minikoelkast
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Comfort tweepersoonskamer, 1 queensize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis babybed
Kitchenette
Minikoelkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hôtel La Résidence N'Djamena ligt in N'Djamena vlak bij de luchthaven. Reizigers die graag wat cultuur willen opsnuiven, kunnen dat doen bij Nationaal Museum van Tsjaad. Ga je liever shoppen? Trek dan zeker naar Centrale Markt en Dembé Market.

Rue 1039, Quartier Aéroport, N'Djamena
In de buurt
- N'Djamena Kathedraal - 2 min. rijden - 2.2 km
- Plein van de Martelaren - 2 min. rijden - 2.2 km
- Koning Faisal-moskee - 3 min. rijden - 3.6 km
- Nationaal Museum van Tsjaad - 5 min. rijden - 5.5 km
- Ambassade van de Verenigde Staten - 8 min. rijden - 8.7 km
Lokaal vervoer
Over deze accommodatie
Hôtel La Résidence N'Djamena
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 7.62 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 18.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Résidence N'Djamena
Résidence N'Djamena
La N'djamena N'djamena
Hôtel La Résidence N'Djamena Hotel
Hôtel La Résidence N'Djamena N'Djamena
Hôtel La Résidence N'Djamena Hotel N'Djamena
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel La Résidence N'Djamena
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Kwabena
21 mei 2023
Kwabena
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Amadou
Zakenreiziger
29 apr 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Amadou
5 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Madeleine
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Madeleine
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Petrus
2 okt 2022
Petrus
20 nachten verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Richard
2 okt 2022
Richard
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Jerry A
Zakenreiziger
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerry A
4 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Mas
Zakenreiziger
7 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mas
10 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Sitana
Zakenreiziger
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sitana
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
L
Zakenreiziger
25 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel avec piscine
L
4 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Stéphane
Zakenreiziger
26 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stéphane
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Lionel
Zakenreiziger
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lionel
5 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
IBUKUNOLUWA
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IBUKUNOLUWA
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
gregory
Zakenreiziger
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gregory
5 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Jun Yub
Zakenreiziger
26 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun Yub
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Blaise N.
Zakenreiziger
29 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blaise N.
7 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
philippe
Zakenreiziger
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
philippe
11 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
GUILLEMOT
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GUILLEMOT
5 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
8 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Fabrice
2 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Fabrice
6 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Howard
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Howard
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019