Lime Resort Myoko
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Myoko Kogen
Fotogalerie voor Lime Resort Myoko





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 83
26 nov - 27 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Japanese Modern Style, Type A) laden

Kamer (Japanese Modern Style, Type A)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Suite (Suite) laden

Suite (Suite)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2251-2 Sekikawa, Myoko, Niigata, 949-2112
Over deze accommodatie
Lime Resort Myoko
Gelijkaardige accommodaties

Lotte Arai Resort
Lotte Arai Resort
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 369 beoordelingen
De prijs is € 69
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 3300 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lime Myoko
Ryokan Lime Resort Myoko Myoko
Myoko Lime Resort Myoko Ryokan
Ryokan Lime Resort Myoko
Lime Resort Myoko Myoko
Lime Resort
Lime
Lime Resort Myoko Myoko
Lime Resort Myoko Ryokan
Lime Resort Myoko Ryokan Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Lime Resort Myoko
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
8,6
Locatie
9,6
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
えみ
Reisde met familie
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



えみ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
なおき
Reisde met familie en kleine kinderen
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおき
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kazuhito
Reisde met familie en kleine kinderen
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhito
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuhito
17 aug 2025
Yasuhito
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ゆきな
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆきな
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna wai sze
23 jun 2025
Joanna wai sze
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yuka
27 mrt 2025
Yuka
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Matt
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Matt
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Christopher
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Alberto
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Alberto
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lynn
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with excellent service




Lynn
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
えみ
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2024
Positief: Voorzieningen
えみ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hidetoshi
10 aug 2024
Hidetoshi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きれいな部屋とおいしい食事
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nozomi
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna wai sze
12 jul 2024
Joanna wai sze
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
????
Reisde met familie en kleine kinderen
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
????
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
Reisde met familie
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Hoi Tak Raymond
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Tak Raymond
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will come back again
Michael
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
sojeong
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
sojeong
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
yu chuan
Reisde met een groep, Reisde met familie
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yu chuan
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ed
Reisde met familie
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ed
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Nelson
Reisde met een groep
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelson
3 nachten verbleven in februari 2024








