Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kofukan





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 83
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, privébadkamer (Western Style) laden

Twin kamer, niet-roken, privébadkamer (Western Style)
Hoogtepunten
Privébubbelbad binnen
Klimaatregeling
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese Style, Run of House) laden

Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese Style, Run of House)
Hoogtepunten
Privébubbelbad binnen
Klimaatregeling
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Aparte slaapkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Aparte slaapkamer
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sekigawa 643-11, Myoko, Niigata, 949-2112
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel & Resort Jyoetsu Myoko
APA Hotel & Resort Jyoetsu Myoko
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 176 beoordelingen
De prijs is € 54
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1100 voor volwassenen en JPY 770 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De minerale warmwaterbron in de openlucht is gesloten van 1 december tot medio april.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kofukan Inn Myoko
Kofukan Inn
Kofukan Myoko
Kofukan Myoko
Kofukan Ryokan
Kofukan Ryokan Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kofukan
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Amy
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
タダアキ
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
タダアキ
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ひろこ
27 feb 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろこ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wanitchaya
Reisde met partner
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wanitchaya
6 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tyler
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
?
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ninomiya
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ninomiya
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Takehiro
Reisde met familie
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉と食事も楽しめる、妙高戸隠観光の拠点におすすめの宿
Takehiro
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Atsuya
3 mei 2024
Atsuya
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Lily
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lily
10/10 – Uitstekend
Brian
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
4 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
???
Reisde met familie
12 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Naresh
Reisde met familie
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Naresh
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ヨシアキ
Reisde met familie
29 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシアキ
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
saeki
Reisde met een groep
7 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
saeki
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
としお
15 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
としお
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Kenji
Reisde met partner
12 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
まるきっと
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まるきっと
2 nachten verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古い旅館
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Wai
Reisde met familie
30 jan 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Wai
5 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020