Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hakken





Hakken ligt in de buurt van Skiresort Madarao Kogen en heeft veel te bieden. Verover de pistes bij dit hotel met toegang tot de piste, skiverhuur en een skiopslagruimte. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Netflix
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Netflix
Een kluis
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Netflix
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Netflix
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1101-20, Tarumoto, Ohaza, (Located in Madarao Kogen Ski Resort), Myoko, Niigata, 389-2261
Over deze accommodatie
Hakken
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1100 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hakken Hotel Myoko
Hakken Hotel
Hakken Myoko
Hakken Hotel
Hakken Myoko
Hakken Hotel Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hakken
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Wai Hei Calvin
Reisde met partner
15 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Hei Calvin
10/10 – Uitstekend
Alice
5 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alice
3 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Jeri M
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heavenly bed
Jeri M
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
David
Reisde met een groep
10 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
YASUO
Reisde met familie
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUO
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
GARY
Reisde met familie
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 out of 10 in every department
GARY
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019