West End Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Marine Drive

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor West End Hotel

Interieur
Serveert lunch en diner
Netheidscriteria
Businesscentrum
Terras

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Familie suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een ligbad
  • 70 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 42 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons zetelbed

Junior suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Badjassen
  • 46 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Economy kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
  • 26 m²
  • Max. aantal: 1
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
45 New Marine Lines, Marine Lines, Mumbai, Maharashtra, 400020

In de buurt

  • Stadion Wankhede - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Marine Drive - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Mohammed Ali Road - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Colaba Causeway - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Gateway of India - 6 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Marine Lines - 9 min. wandelen
  • Mumbai CSMT Station - 15 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 48 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kamat Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Balwas Restaurant and Bar - ‬2 min. wandelen
  • ‪Panchratna restaurant and bar - ‬3 min. wandelen
  • ‪Jaffer Bhai's Delhi Darbar - ‬3 min. wandelen
  • ‪Cafe Metro - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

West End Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Marine Drive
Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar verwelkomen je bij West End Hotel. Het plaatselijke restaurant GOURMET RESTAURANT serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een 24-uurs businesscentrum genieten gasten ook van wifi in de kamer (toeslag).
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Vergaderruimtes, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
De 80 kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals kluisjes en wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Plafondventilators, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (INR 182 per uur), kabelinternet (toeslag)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (INR 182 per uur), kabelinternet (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 600 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Chez Nous
  • GOURMET RESTAURANT

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 417 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Gebouwd in 1948
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 800.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 600 per persoon
  • Toeslag voor wifi in de kamer: INR 182 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor kabelinternet op de kamer: INR 182 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: INR 182 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: INR 182 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

West End Hotel Mumbai
West End Mumbai
West End Hotel Hotel
West End Hotel Mumbai
West End Hotel Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij West End Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent West End Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij West End Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij West End Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat West End Hotel?

Dit hotel ligt in Marine Lines, op 10 minuten wandelen van Bombay Hospital en Marine Drive. Ook Fashion Street Market en St. Xavier's College liggen op 10 minuten wandelen. Station Marine Lines ligt op 9 minuten wandelen en naar Mumbai CSMT Station is het 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over West End Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 61 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pratibha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Little more cleanliness is required. Maintenance and renovation work going on.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

MARTIN

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
A really good located hotel in “Marine Lines”, which means, that you have an easy way to it (Churchgate Station is around). The hotel staff was really good and always did everything for a smooth & relaxing stay. Only thing that could be better, is that the bathroom needs a renovation. All in all, I would choose this hotel again because of its value for money, included breakfast and friendly staff.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ankur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recently renovated, not fancy but quite big rooms
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

PADMAKAR

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Ok hotel men ej 4stjärnigt

Hotellet var slitet och städning sisådär. Inte vad som förväntats av ett 4stjärnigt hotell. Servicen var dock bra, de hjälpte till med att bära in en extrasäng till en extra gäst till låg kostnad, samt med extra städning vid behov.
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hasan

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Ibrahim

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Prashant, Pune

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place for cricket match stay and also if you have work in south mumbai areas
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Prateek

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEAUTIFUL !
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Mustafa

2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Murtaza

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Location is good, rooms are clean and quiet spacious, a gym in the hotel would add some stars and the rates could be a cheaper comparing comparing to the standard, cooperative staff
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Lokesh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was very helpful

4/10 – Matig

Mayank

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst experience

Not a good option
6 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Walid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

This is a two star hotel at best

This is not a 4 star hotel. I am not sure how they get this rating. The hotel staff are courteous and helpful. The hotel lack a window in the bathroom that’s closed completely. Basically mosquitoes and this can easily fly via the bath room windows vent that does not close properly. The electric and the condition of the room is very old and requires refurbishing.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel in not-great area

I'm glad I stayed at this hotel for 3 nights. They were courteous and offered amenities like a hair dryer and iron & ironing board (on request), and they even had an attendant allocated to each floor should you need anything. I suspect I was upgraded to a nicer room upon arrival as it seemed nicer and bigger than what I thought I'd booked. My room had a small balcony, although the door to it was locked and I had no key for it. I think other rooms had unlocked balconies as I could see them when I walked around. The tv had full cable channels, and the breakfasts were good enough. The one drawback is its location. A few times I walked into, or back from, the city center, but you're better off taking an Uber each time. It's just far enough to waste precious time, and it's not a pleasant walk. The hotel is located directly across from a major hospital, and you have all sorts of sick or injured people strewn throughout the street. It also seems to be located next to some local temples, as you have additional crowds of people in prayer throughout the street. The rest of the crowds seemed to be homeless. So not a fun mix to walk around in, and you'll be looked at, if not approached. Again, take a taxi or Uber where you need to go and use this place as your resting spot, and it's a good stay.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Harbaksh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Patricia, New York, NY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Well located hotel near Bombay Hospital

This hotel provided excellent service and cleanliness. The location was a short taxi ride to the Gate of India and other attractions, as well as close to markets. The food in the restaurant was delicious and plentiful. I would highly recommend this hotel to travelers coming to do shopping in Mumbai. A great place to stay!
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Brenna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fine, not Amazing

We booked this hotel in Mumbai, which seemed like one of the more reasonable priced hotels in the area. Previously in India, we had been staying in Hiltons and other brand name hotels. If this is what you are used to, be aware that the West End hotel is more like a budget motel than a Hilton, despite the price. However, the service was friendly, and for a one night stay we didn't have any issues. They are doing some construction on the outside of the building, and the first door we pulled up to made it look like the hotel had been closed.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel is nice but too far from iinternat'l airport

Food is okay, not much variation. Same for breakfast and lunch.

8/10 – Goed

Irina, Amersham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hidden old gem

Last minute change of plan brought us to this hotel which reminds me of the olden days in design. Food wise is best we had in India after Shangri-La in Delhi but at decent price.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

GOOD

I booked this hotel thinking a five star but definitely its not even close to a single star according to Canadian standards. I do not know how does the rating work in India. The food in the restaurant was good, staff OK. The hotel itself needs lot of fixing, the hotel inside seems like a hospital, elevator sucks. If I owned this hotel I would make it like a 4 star with a little decorations, painting etc. The location of this hotel is good, close to everything. You also have to pay for WiFi.

6/10 – Redelijk

Nicolas, Paris

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hôtel confortable au charme rétro d'origine

Un hôtel qui est resté dans son jus des années 50. De très grandes chambres, un mobilier sombre pas très gai, une bonne literie, un safe box individuel, une télé écran plat mais avec des programmes indiens et les autres peu intéressants (pas de TV5). Les buffets du restaurant, petit déjeuner et repas, sont de bonne qualité et très compétitifs du point de vue des prix; Un quartier d'hôpitaux et de pharmacies pas engageant, mais assez calme (si cela a un sens en Inde) le soir. Ma chambre pourtant au 5e (et dernier) étage donnait sur une cour, bien pour le silence mais nul pour la vue.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

2/10 – Ontzettend slecht

SKP, Chennai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not at all good for the price;

It is located near hospital and masgids and darga. Very much crowded. No coffee making facilities...no break fast. No orderly built rooms. Earlier it should have been apartment complex and converted in to rooms. No proper bed. If it is priced below $50 then it is okey.

2/10 – Ontzettend slecht

asha, goa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

horrible experience.

food was stall and overpriced. the service was very bad. no print outs available at the hotel. wi-fi overpriced. looked like a place which was only out to loot you as every thing came for a price and oh yes it was overpriced as it was not to customer satisfaction at all. overall very bad stay don't opt for it ever.