The Shalimar Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs fitnesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Shalimar Hotel

Details aan de buitenkant
Behandelingskamers voor koppels, lichaamsbehandelingen, aromatherapie
Serveert lunch en diner
Serveert ontbijt, lunch en diner
Serveert lunch en diner

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 83
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Comfort kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Badjassen
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Badjassen
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Sofa Bed and 1 Double Bed

Single Room

  • Max. aantal: 1
  • 1 Twin Bed

Comfort Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Studio

  • Max. aantal: 1
  • 1 Twin Bed

Smart Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Zen Room

  • Max. aantal: 1
  • 1 Twin Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
August Kranti Marg, Near Kemps Corner, Mumbai, Maharashtra, 400036

In de buurt

  • Jaslok Hospital - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Breach Candy Ziekenhuis - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Marine Drive - 1 min. rijden - 2.0 km
  • Haji Ali Dargah - 2 min. rijden - 3.1 km
  • Mohammed Ali Road - 3 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Marine Lines - 3 min. rijden
  • Station Grant Road - 16 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Plate and Pint - ‬3 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪Plate and Pint French Ristorante - ‬4 min. wandelen
  • ‪Sushi and More - ‬3 min. wandelen
  • ‪Third Wave Coffee - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Shalimar Hotel

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Gateway of India
Geniet van een koffiebar/café, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice bij The Shalimar Hotel. Verwen jezelf met wellness, zoals een Zweedse massage, een ayurvedische behandeling of een body wrap. Het plaatselijke restaurant Gulmurg serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een 24-uurs fitnesscentrum.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, conciërgeservice en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
Alle 60 kamers hebben volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en kussenmenu's, naast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en bad/douchecombinaties
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, kinderopvang en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 2 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 500 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Gulmurg
  • Nova Artisan Gelato
  • Smooth

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 158 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 24-uurs businesscentrum

Spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sportmassages
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1962
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 500 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Het is niet toegestaan om eten van buitenaf mee te nemen op het terrein.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 2.
Kinderen jonger dan 10 jaar worden niet tot de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Shalimar
Shalimar Hotel
Shalimar Hotel Mumbai
Shalimar Mumbai
The Shalimar Hotel Hotel
The Shalimar Hotel Mumbai
The Shalimar Hotel Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Shalimar Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij The Shalimar Hotel?

Vandaag, 13 jul. 2025, kost een verblijf bij The Shalimar Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 82,75, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent The Shalimar Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Shalimar Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Shalimar Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The Shalimar Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Mumbai ligt in de uitgaansbuurt, op 2 km afstand van Cumballa Hill Hospital en Marine Drive. Ook Girgaun Chowpatty en Breach Candy Garden liggen op een kwartiertje wandelen. Station Grant Road ligt op 16 minuten wandelen en naar Centraal Station Mumbai is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Shalimar Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 144 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 144 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Fazila

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Armoedig hotel. Ze hebben wel heel erg hun best gedaan om het ons naar de zin te maken. Maar prijs/kwaliteit klopte niet en buurt was ook niet fijn.

2/10 – Ontzettend slecht

Apurva

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible experience. The mattress provided by the hotel staff was infested with roaches, which was absolutely unacceptable. The elevator button for the 8th floor was not functioning, forcing us to go to the 9th floor and carry our heavy luggage down the staircase every single time. Despite our struggles, no staff member offered any assistance. Additionally, there were no bathmats in the washroom, and when we asked, the staff suggested using towels as a substitute, which was highly unprofessional. Overall, it was the worst experience I have ever had at a hotel, and I would never recommend this place to anyone.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

TOSHIHIKO, ITABASHI

2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Anand

Positief: Netheid, personeel en service
Under remodeling. Our bathroom door did not open completely . Not elderly friendly
7 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

asad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Chethan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is old and wearing out. Poorly managed. It took the front desk 20 mins to check us in and There was a dead roach in the room.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jay

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Need upgrade
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Binay

2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gita, Harrow

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed at The Shalimar Hotel, every year for last at least 30 years now, as it was good for all the amenities and staff were very friendly and looked after us very well! This time, there were too many issues, which I have submitted to the hotel on their feedback firm and I was very verbal too with complaints. Not staying on our return to Mumbai, which we had booked with Expedia, and cancelled it today.
3 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Roushad

Positief: Netheid, personeel en service

Shalimar review

Staff were friendly enough. Hotel in good location. Hotel was in average condition for price charged. Spent 13 nights.
12 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Jeetendra

11 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Maunish

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Parag, NEW YORK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location. Accommodating staff that changed room when we complained of the smoking smell.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Mohan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This Is my 5th times that I’ve stayed at Shalimar Hotel, and I loved it. Staff is extra courteous and very helpful and friendly. Overall Excellent Services. While I’ll certainly return back to stay in future, I’ll definitely recommend to collogues and friends.
6 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Manish

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mr Kirtan Ghoda was very helpful in coordinating my RT PCR test. Most centres were closed but he was able to organise it for me and was available over the phone even I had already checked out.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Sanjeev

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

I liked it
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer

Good one

Liked my stay- staff was helpful especially Karan
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Shamila Devi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
23 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice...keep it up

Friendly and accomodating staff. Good location...flexible for business or pleasure trips.
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful old hotel that gets a lot wrong. I booked a non-smoking room, and they had none left. So room smelled. They changed my room which improved it a bit, but another room they showed me smell SO STRONG of perfume. Old hotel that needs a lot of maintenance. Beautiful old marble. 1/2 shower didn't work. Small corners of cleaning need to be done. Breakfast was very weak. Safe was not screwed to wall, and battery kept dying.
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Property is centrally located, Breakfast is not up to par, there are minimum towels, I will not stay next time
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Francisco, Lisbon, Portugal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is well situated and the staff is friendly and helpful My room however was small as were the closet and the little window with a blind that didn't work The hotel advertises rooms that are probably nice but mine wasn't. The breakfast buffet was average maybe a little better on Indian foods On the whole my appreciation is quite benevolent
4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Pasq

Zakenreiziger
Nothing special about this place, average. Didnt get breakfast which is known for complmintary breaky. Got discount on nothing. Even the accomodation price fluctuated for different day. When i booked, it was one price per night. I will never stay there again.
17 nachten verbleven in oktober 2019