Oriental Residency Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, op wandelafstand van Linking Road

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Oriental Residency Hotel

Premium kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Vergaderruimte
2 restaurants, serveren ontbijt
Lobby

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premium Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed

Klassieke kamer, 1 kingsize bed

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Luxe kamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 29 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, roken, terras

Hoogtepunten

Een terras
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
P D Hinduja Marg Off SV Rd, Khar (West), Mumbai, Maharashtra, 400052

In de buurt

  • Linking Road - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Juhu Beach - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Jio World Convention Centre - 6 min. rijden - 4.7 km
  • Tempel Siddhi Vinayak - 7 min. rijden - 7.2 km

Lokaal vervoer

  • Dadar Western Station - 6 min. rijden
  • Station Khar Road - 7 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sheetal Bukhara Restaurant and Bar - ‬3 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬5 min. wandelen
  • ‪Silly - ‬3 min. wandelen
  • ‪Social Khar - ‬3 min. wandelen
  • ‪Sheetal Restaurant and Bar - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Oriental Residency Hotel

Hotel vlak bij Linking Road
Oriental Residency Hotel bevindt zich dicht bij Hill Road en Carter Road Promenade en biedt een gratis uitgebreid ontbijt, een terras en een droogkuis/wasserijservice. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en geniet van een bar en een businesscentrum.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
  • Hulp bij uitstappen/tickets, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Oriental Residency Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals kluisjes en wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 22 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (INR 300)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Ozone Bar
  • Soul

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 465 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 22 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor wifi in de kamer: INR 300 (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Oriental Residency
Oriental Residency
Oriental Residency Hotel
Oriental Residency Hotel Mumbai
Oriental Residency Mumbai
The Oriental Residency Hotel Mumbai (Bombay)
Oriental Residency Hotel Hotel
Oriental Residency Hotel Mumbai
Oriental Residency Hotel Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Oriental Residency Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Oriental Residency Hotel?

Vandaag, 16 jul. 2025, kost een verblijf bij Oriental Residency Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 17 jul. 2025 min. € 66,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Oriental Residency Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Oriental Residency Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Oriental Residency Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Oriental Residency Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar staat Oriental Residency Hotel?

Dit hotel ligt in Khar, op 2 km afstand van Linking Road en Hill Road. Ook Carter Road Promenade en Jogger's Park liggen op 3 km afstand. Station Khar Road ligt op 7 minuten wandelen en naar Station Bandra Terminus is het 18 minuten wandelen.

Beoordelingen over Oriental Residency Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 137 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 137 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Johan, Amsterdan

Nearby Linkingroad with shops and restaurants

Hotel is good but internet connection is bad. It is constantly to slow to work normally.

10/10 – Uitstekend

Asif

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome hotel in the heart of vibrant Mumbai! What a fantastic stay – the hotel is perfectly located in the middle of the bustling city, making it super convenient to explore Mumbai’s energy and charm. A big kudos to the entire team for their warm hospitality and excellent service. Special mention to Deepak, who truly goes above and beyond to make every guest feel welcomed and cared for. Thank you for a memorable experience – I’ll definitely be back!
7 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Viet

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
If it wasn't for the customer services eg. reception lead by Deepak who was super efficient & the restaurant lead by Arun, we'd not have chosen the Oriental for our stay given its physical rundown condition. Arun & his team went above & beyond to accommodate our special dietary requirements while we were receiving extensive dental treatment. We're very grateful to him & his team. Thank you for looking after us!
13 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Akshay

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very inappropriate and totally opposite which is seen in pictures. So, overall don't go for this hotel at all. There are many nearby hotels which much appropriate than this one. I would raise the complaint for complete refund of my amount which i feel is wasted for this hotel.
5 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Ashok kumar

2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Harsimran

1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

SUSHIL KUMAR

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

SAKSHI

2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

SAKSHI

Internet was not working and voucher regarding problem i faced with staff
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Ashutosh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Go to hotel in Khar, Mumbai

Clean and very professional hotel. Rooms are cozy and offers a comfortable stay.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

DHRUV

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was nice. Staff was courteous
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Srinivas

4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Srinivas

Staff is nice.
10 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arun S was polite and helped us with breakfast every morning. The reception staff were also very helpful. Good position.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Roberto

3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Rajesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great stay.

This is my third or fourth stay at Oriental Residency. The rooms are good. Comfortable. Breakfast is good. And staff is very friendly. Deepak and Supriya are great. Hotel needs a little upkeep. Center location.
4 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Oriental Residency is a good hotel to consider when visiting Mumbai. The rooms are comfortable with aircon, wifi, and flat screen TV. The meals from The Soul Restaurant were delicious and the staff are courteous . Location was good for me as I was in Mumbai for dental surgery and it's 5 minutes walking distance to Dentzz Dental. For anyone on a budget, the Oriental Residency is a great hotel to consider.
19 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

BRAD

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, outstanding service, host very friendly!
13 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Greg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place to stay and very nice staff
17 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

vishnu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xux
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Ravindra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The property needs solid facelift. Most of the fixtures are loose or falling. Curtains were off the hooks. Bathroom has less light for shaving. Toilet pot was very dirty. Breakfast was so so with very limited spread. Over all it was not worth the price we paid.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Murielle Cynthia

Positief: Netheid, voorzieningen
Lors de mon arrivée, l'employé à la réception insistait pour que paye mon séjour alors que le tout avait déjà été payé par Expedia 8 mois auparavant. Après une attente de 10 minutes et un appel, il a compris que le tout avait bel et bien été payé. Ensuite j'ai passé 48h sans WiFi. Je devais demander constamment si ca fonctionnait car aucun suivi n'était fait de leur côté (pour m'informer). Et inévitablement... je n'ai eu aucun dédommagement. Le personnel du restaurant est #1 .

2/10 – Ontzettend slecht

Shubhankar

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked this hotel because I had a really good experience from my previous stay. Now this hotel staffer whoever was on duty on 3rd March night gave us the worst ever travel experience. In the middle of the night he simply said we dont have your reservation or booking and I cant help you. This happened when I had booked the hotel 2 months in advance. I never had seen the a Hotel did not get a booking after 2 months. I was carrying a 6 month old child and she was crying as we could get rest after traveling from us and he simply did not allow us on the hotel premises and was discourteous as well and when another hotel staffer or porter tried to help he asked him not to. We even asked if he could give us a room with extra payment and he even denied that and he was more concerned of entry door opening and closing as we were trying to calm our child and trying to book another hotel.$140 dollar wasted. My child cried for 3-4 hours as all the hotels 3 or 4 star were all full when we tried to book another hotel. When I asked for a refund through Expedia the management also did not pick the Customer service reps call and did not refund our booking. Please avoid this Hotel at all cost.
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Would not recommend.

Not worth the price. Rooms are old and very small with a very dirty look and feel and we were apparently upgraded. Definitely will not stay here again.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Ayesha

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location. Courteous staff. Basic things like hand/face towels, hair dryer, ashtray etc had to be asked for. Room provided for triple occupancy was too small, with very little leg space and no space (as in chair/sofa etc) to sit.
3 nachten verbleven in oktober 2022