Landmark Residency

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov

Kameropties

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Adarsh Rd (Liberty Garden Rd), Opp. S.N.D.T College, Malad West, Mumbai, Maharashtra, 400064

In de buurt

  • Mindspace - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Winkelcentrum Inorbit - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Mindspace Garden - 3 min. rijden - 2.4 km
  • NESCO Center - 6 min. rijden - 6.4 km
  • Juhu Beach - 12 min. rijden - 11.5 km

Lokaal vervoer

  • Malad West Station - 15 min. wandelen
  • Malad Station - 16 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Laughing Cavalier - ‬7 min. wandelen
  • ‪Sapna Veg. Restaurant - ‬9 min. wandelen
  • ‪Tandoor - ‬10 min. wandelen
  • ‪Orlem Bar & Restaurant - ‬7 min. wandelen
  • ‪Liberty Bar & Restaurant - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Landmark Residency

Hotel vlak bij NESCO Center
Landmark Residency biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en een kluis bij de receptie
  • Bagageopslagruimte, een vergaderruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Landmark Residency hebben leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Landmark Fine Dine

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Led-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Gasten die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Landmark Residency Hotel Mumbai
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Landmark Residency?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Landmark Residency?

Vandaag, 26 nov. 2025, kost een verblijf bij Landmark Residency van één nacht voor twee volwassenen op 28 nov. 2025 min. € 43,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Landmark Residency inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Landmark Residency uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Landmark Residency?

Dit hotel ligt in Malad West, op 3 km afstand van Mindspace, Winkelcentrum Inorbit en Mindspace Garden. Ook Oberoi Mall en Sanjay Gandhi National Park liggen op 5 km afstand. Malad Station ligt op 16 minuten wandelen en naar Dahanukarwadi (Kandivali) Station is het 30 minuten wandelen.

Beoordelingen over Landmark Residency

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 23 beoordelingen

7,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Stella

Negatief: Netheid, voorzieningen
The staff were not friendly and supportive. Laundry service not offered. Room service after requesting also not provided on time. I paid for breakfast and there were no much options available
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Amanda

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
My parents stayed there and had only good reviews. The staff was very kind and helpful. Rooms were clean and the hotel was also very close to Natrah shopping market which my mom hust lived!
3 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Mohit

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in room 404 and the card reader to get into the room did not work. The staff had to accompany us with room keys to open the door which was an inconvenience. Hence the overall stay turned out to be poor as we had to wait for the staff.
4 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Devansh

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ashish

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Brendan

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not stay one night at this hotel. It was terrible! There was no front entrance door, the checkin counter was completely exposed to the outside. The room was filthy! Closet wouldn’t close! Bathroom was extremely unclean! I ended up leaving within one hour of checkin and went to another hotel. Expedia should remove this hotel from its listing. It doesn’t live up to standards at all. Do NOT stay at this hotel.
6 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Ramesh

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was not at all upto standards. I had to wait for more than 3 hours after requesting for a towel at 8 am. I was not able to take a shower till past 11 am.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Bobby

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

BAD CHOICE

Not so good Not worth the money
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Rakesh

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Need improvement

My five days stay at hotel landmarks residency was comfortable, cleanliness was also at satisfactory level. There was few things which annoys me most important was that request for just 1 hour extension for check out was bluntly denied, and 2nd guest was not allowed to visit only veg restaurants , some flies and insects notice in the room.
5 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Calvin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not clean. Had stains on bedsheet. Asked the staff to change but the new sheet too had stains.Walls and chair had dust. Wouldn’t stay there again
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

R K

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good breakfast. Good choice and verity of meals . Helpful staff.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
This looks like a hotel that started with good intentions, but is started to fall apart because it's not being maintained. e.g. a small hall in the bathroom wall, and bird poops on the outside of the bathroom window that aren't being cleaned anymore. Having said that, the room and hotel was very very clean and comfy. The Executive room is spacious and has good AC and comfy bed. The biggest downside is the noise from outside (busy street, not enough damping of noise), slow wifi (the cafe down the street got 50 Mbps, this fancy hotel had < 1 Mbps, seriously??!!), and noise on the ceiling every night (we were on the second floor, no idea what earth was going on overhead). I think this place is fine for a night or two, but NOT for a few days if you want to work in your hotel room.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was very convenient and was maintained well.
9 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

USA@CHAN, philadelphia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just Amazing and friendly staff from front desk to room service. We spend week there and extremely happy with service . Very clean room and beds. Great breakfast . Looking forward to seeing you next year.
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Ainsley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was very nice but only Vegetarian food.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
overall ok. rooms are small. Warm water pressure is low. Nice restaurant and good breakfast

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was OK but they give bed for kids below 7 years but they charge and give flat bed on the floor..

8/10 – Goed

Chris, London

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very clean. Western standard hotel in Malad West

Hotel was very comfortable. A/C was great! Bathroom very clean and all western style fittings. Not much to do in the surrounding neighbourhood...It is a very suburban area. I was visiting local friends. Restaurant was very good for dinner (veg only), very reasonably priced. Breakfast is typical South Indian style breakfast... No coco pops here! Staff were friendly and helpful... Don't expect 5 star hotel service and you won't be disappointed.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Average experience

Average experience. Location of the hotel is inconvenient. Staff is OK.