Landmark Residency
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Mumbai
Fotogalerie voor Landmark Residency





Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

The Taj Mahal Palace Mumbai
Colaba
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 587 beoordelingen
De prijs is € 310
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Adarsh Rd (Liberty Garden Rd), Opp. S.N.D.T College, Malad West, Mumbai, Maharashtra, 400064
Over deze accommodatie
Landmark Residency
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Sai Palace Grand Malad
Hotel Sai Palace Grand Malad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 63 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Landmark Residency Hotel Mumbai
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency
Landmark Residency Hotel
Landmark Residency Mumbai
Landmark Residency Hotel Mumbai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Landmark Residency
Beoordelingen
6,0
7,4/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Amanda
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Mohit
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohit
4 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Devansh
13 feb 2025
Devansh
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ashish
1 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashish
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Brendan
8 jan 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brendan
6 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Ramesh
Zakenreiziger
15 dec 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramesh
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Bobby
Zakenreiziger
20 aug 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
BAD CHOICE
Bobby
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Rakesh
11 jun 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Need improvement
Rakesh
5 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Calvin
Reisde met partner
4 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
2 nachten verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
R K
Reisde met familie
16 feb 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
R K
3 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
USA@CHAN, philadelphia
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
USA@CHAN
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Ainsley
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ainsley
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 aug 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Chris, London
6 mei 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean. Western standard hotel in Malad West
Chris
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 nov 2014













