Karl Residency
Hotel in de buitenwijken met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Karl Residency





Bij Karl Residency zijn er de volgende voorzieningen: een poolbar, een terras en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant met Indische gerechten, Saffron Spring Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van openlucht dineren. Gratis wifi in de kamer, een bar en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Pillowtop
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Karl Residency bevindt zich in Andheri, een wijk in Mumbai, en ligt in de buitenwijken en vlak bij de luchthaven. Carter Road Promenade en Mumbai International Cruise Terminal zijn een bezoekje waard als je graag iets actiefs wilt doen. Ga je liever shoppen? Dat kan bij Laxmi Industrial Estate en Linking Road. Reis je met kinderen? Overweeg dan Hakone of ga naar Andheri Sports Complex om een wedstrijd of evenement bij te wonen.

36, LALLUBHAI PARK ROAD, ANDHERI (W),, Mumbai, Maharashtra, 400058
In de buurt
- ISKCON-tempel - 3 min. rijden - 2.3 km
- Juhu Beach - 4 min. rijden - 2.4 km
- Kokilaben Dhirubhai Ambani Hospital & Medical Research Institute - 4 min. rijden - 3.7 km
- NESCO Center - 5 min. rijden - 5.4 km
- Consulaat Generaal van de VS - 9 min. rijden - 9.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Radha Krishna Veg Restaurant - 7 min. wandelen
- hotel shreedevi - 3 min. rijden
- Pizza Factory - 1 min. wandelen
- Trupti Farsan And Sweets - 5 min. wandelen
- Java Green R World - 7 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 295 voor volwassenen en INR 295 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 590 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: INR 1133.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 10 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Karl
Hotel Karl Residency
Hotel Karl Residency Mumbai
Karl Hotel
Karl Residency
Karl Residency Hotel
Karl Residency Mumbai
Karl Residency Hotel
Hotel Karl Residency
Karl Residency Mumbai
Karl Residency Hotel Mumbai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Karl Residency
Beoordelingen
7,0
Goed
6,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Shankar
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Comfort kamer
Shankar
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Gillian
7 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gillian
3 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Sanjay, Dar es Salaam
Reisde met partner
1 dec 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanjay
8/10 – Goed
Alan
Zakenreiziger
11 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
4 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Joseph
19 apr 2022
Joseph
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
KETAN
Reisde met familie
27 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KETAN
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Hardev
Reisde met familie
6 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hardev
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Azevedo
3 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azevedo
22 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
antoine , Paris
22 dec 2017
Correct
antoine
3 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
copland, Florida
21 nov 2017
Good location
copland
4 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 okt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, property a bit old sadly
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 nov 2016
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
paul, melbourne
19 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In The Middle Of Nowhere
paul
10/10 – Uitstekend
Debalina
22 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
covenient & clean hotel
Debalina
6/10 – Redelijk
J, australia
19 sep 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place needs work
J
4/10 – Matig
Santosh
22 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average hotel
Santosh
8/10 – Goed
Rohit, Ipswich, uk
1 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Rohit
6/10 – Redelijk
Vijay
22 feb 2016
Positief: Personeel en service
Vijay
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 feb 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dont make a mistake of staying at Karl Residency
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Kevin
29 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 sep 2015
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jun 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer